God morgen jenter. Regn og tåke No kjølig vind her i sandefjord. ...hvem stjal våren?
Ikke jeg[emoji12] er i Sandefjord selv....[emoji849]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen jenter. Regn og tåke No kjølig vind her i sandefjord. ...hvem stjal våren?
Mannen og eldsten sover fremdeles.
Frøkna sitter ved dataen
Lille U leker veldig konsentrert på gulvet.
Skal jeg:
1. Fortsette å nyte stillheten
2. Gå ut på kjøkkenet og sette deigen til Nan-brødene vi skal har til middagen når som det er rolig her
Må jobbe med det været, vi vil ha vår...ikke sant? [emoji14]Ikke jeg[emoji12] er i Sandefjord selv....[emoji849]
Takk zet sammeGod formiddag[emoji2] ha en flott søndag!
Den skal jeg på uken etterDa var 5 billetter bestilt for neste lørdag. Jeg og eldste og hennes 3 venner. Da blir det skjønnheten og udyret jaHurra [emoji16]
God tur til fjelletPå vei til fjellet
Gleder megDen skal jeg på uken etter
Ingen tegn på sykdom så far og de to eldste er på fotballbanen med en annen kompis og hans far (de to fedrene er hjelpetrenere på fotballen guttene spiller til vanlig)Synes ikke det[emoji4] om ingen viser tegn på sykdom nå..
Spørr frøkna på 14,5 mnd...Dette skal bety?![emoji23]
Ser sånn ut, vi har tre friske barn, heldigvisUff, håper det er falsk alarm![emoji20]
Tipp topp tommel opp!Har forresten stemt på klubben i dag også![]()
Gratulerer med guttene ♡
Har vel ikke fått sagt det tror jeg.
Alt bra med dem?
Er noe av det som overrasket meg mest når vi fikk 2., hvor glade de var i hverandre...
Det fins ikke noe vakrere enn søskenkjærlighet
Vi var seks stykker som spiste mannens hjemmelagde pizza, flertallet er helt friske. Så matforgiftning tror jeg ikke det er.
Jeg tenker
-Lillesøster: satte litt melk i halsen/svelge vrengt og brakk seg. Det var bare "en munnfull" som kom.
-Storebror: migrene.
-Kompis: aner ikke, får høre hvordan natta gikk men kommer til å være vagt forberedt på at han kan ha vært smittsom da han og eldstemann lekte sammen mange timer i går.
Og som sagt spiste jeg og mannen og mellomste samme pizza helt uten å bli kvalme.
Eldstemann kastet ikke opp forresten. Han fik diaré i natt (men gikk på do og jeg fikk ikke vite det før i morges) og da var kvalme og hodepine bak øyet borte. Ganske klassisk symptombilde for barnemigrene egentlig
Fikk i det minste ett bilde da [emoji7] Skummelt å bevege seg [emoji14]De to eldste er på fotballbanen med sin far og en kompis av eldste og hans far (en annen enn i går ;-))
Lillemor virket misunnelig når de gikk så jeg tenkte tiden var moden. Fant frem en dress og et par sko og tok henne med bort. Så for meg at jeg skulle ta film av at hun tok sine første skritt ute med sko. Kunstgress er fint underlag, greit å gå på. Men ikke så hardt som asfalt å falle på.
Vel. Jeg tok bilde. Av at hun står ute med sko for første gang.
Film var ikke nødvendig. Hun rørte seg ikke en millimeter til tross for oppmuntring fra både meg og søsken. Ikke om jeg holdt hånden heller.
Liiiiitt opp og frem før hun er klar for å bli med ut i hagen, gitt ;-)
God morgen!ja det er kjekt. Vi har vært ,men ikke helt i nærheten av hvor dere bor da
![]()
Vi er friske.Da er det nok en helt vanlig omgangssyke... usj! Masse god bedring til dere!
Ja seff,men spise seg kvalm er ubehagelig![]()