[emoji33][emoji33] det er det verste jeg vet.
Barn som ikke har respekt for andre voksne[emoji33]
Jepp! Tok til og med på seg andre sine klær for å tøffe seg!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji33][emoji33] det er det verste jeg vet.
Barn som ikke har respekt for andre voksne[emoji33]
Åhh?! Det eg dårlig . Hvor var det?
Godt vi er flere![]()
Å så ble den kule grønne buksen bestilt til kb.
Fant ingen billigere i grønn
Hatt en fin tur?Vi kom akkurat inn fra skogstur her![]()
Ahh ikke dit med andre ordFlaktveithallen...
Uff ja. Synd på han [emoji23] Så nå ut som han koste seg når vi traff han på puben da [emoji7]Stakkars mann![]()
Haha syns ikke det liksom [emoji14]Jo, den er slått sammen[emoji4]
Vi hører til desember10, så november er jo ikke så langt unna...[emoji12]
Er det isbjørn ?Er vinterbuksr da
Vis vedlegget 220606
Åh? Finn deg en dato med venninner daMoro med en kveld ute[emoji2] kan ikke huske sist jeg var det...,[emoji12]
Do it! Vurderte litt å ta med minste på 6 år. Men litt usikker siden det er real life denne gang [emoji14] Kan jo virke mer skummelt da. Får vurdere når dvden kommer ut hellerStilig![emoji2] tror jeg må ta med gutta på den også[emoji12]
Var jo tøff daÅ så ble den kule grønne buksen bestilt til kb.
Fant ingen billigere i grønn
Bra at noen er fornuftige da!Fredelig søndag.
Kompisen som kastet opp i går har nok hatt mor hjemme i dag. Han har i alle fall ikke vært her (mor er fornuftig. Eldste søsken ser gjerne at han går ut når de skal holde oppsyn ;-))
Så guttungen har vært sammen med en annen kompis.
Mellomste fikk opp fugleredehusken hun fikk i bursdagsgave også hang mannen opp babyhuske på det andre opphenget så lillemor fikk prøve.
Sko vil hun ikke ha. Så gå ute ja hun ikke. Men huske var gøy!
Fn helg her jaGod kveld, god kveld.
Har alle hatt en fin helg?![]()
Så bra hun likte å huske daFredelig søndag.
Kompisen som kastet opp i går har nok hatt mor hjemme i dag. Han har i alle fall ikke vært her (mor er fornuftig. Eldste søsken ser gjerne at han går ut når de skal holde oppsyn ;-))
Så guttungen har vært sammen med en annen kompis.
Mellomste fikk opp fugleredehusken hun fikk i bursdagsgave også hang mannen opp babyhuske på det andre opphenget så lillemor fikk prøve.
Sko vil hun ikke ha. Så gå ute ja hun ikke. Men huske var gøy!
He he ja ikke santUff ja. Synd på han [emoji23] Så nå ut som han koste seg når vi traff han på puben da [emoji7]