H ilken solgte du?Takk for det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
H ilken solgte du?Takk for det![]()
Kos degFårvelgå å legge sammen klær
Vi trener på å sitte litt på do innimellom, og hun prøvde seg litt hos farmora istad. Men det var ikke lenge. Går seg vel til etterhvert, men i mellomtiden kan det jo være fint med en slik potteNull problemIkke lett å holde seg så mange timer. Hørtes ikke godt ut
Så håper dere finner en god løsning. Når hu blir litt eldre er det gjerne ikke så skummelt med do/doring og slikt.
Pizza bestilt fra pizzabakeren. Hurra! [emoji7]
Gleder meg.Hehe, plutselig løper hun[emoji12]
Jada, som vanlig fin neste morgenSå bra dere holder dere friske[emoji2] storebror fin i hodet også?
Så kjipt da, får heller satse på at du tar noen som smugler daja jeg håper da på det [emoji14]
Hjemme fra en dag på fjellet. Nå er neste på agenda: rydde hus.
Får vaskehjelp i morgen![]()
![]()
Må bare finne rett belønning. Om hu sitter på en doring med ett nettbrett eller noe slikt da? Sånn vi lurte nr 2 her i hus. For det var så skummelt og hu ville ikke særlig på do. Men når hu fikk se en liten episode av noe og hu glemte seg litt ut. Så tissa hu i doen og da var det på en måte litt gjort. Da så hu at det ikke var så skummelt. Tror faktisk hu trodde hu skulle falle ned i doen i starten. Den ser jo litt stor og skummel ut for en liten rumpe [emoji14]Vi trener på å sitte litt på do innimellom, og hun prøvde seg litt hos farmora istad. Men det var ikke lenge. Går seg vel til etterhvert, men i mellomtiden kan det jo være fint med en slik potte
Hun maser jo om st hun må på do, så skjønner ikke helt hvordan hun klarer å holde seg heller :/ skal til barnelege til uka, så mulig jeg spør da. Kan jo ikke være vra å holde seg så lenge over lang tid heller
Å så ble den kule grønne buksen bestilt til kb.
Fant ingen billigere i grønn
For tidlig å tenke på vår enda, her er meldt kuldegrader og muligens snø neste helg/uken etter
Veldig. Har mat for 4 måltider jeg nå hahaha! Hvilken er din favoritt da?Nam, det er snadder![emoji2]
God kveld, god kveld.
Har alle hatt en fin helg?![]()
Fwrdig med det nåKos deg![]()
Fredelig søndag.
Kompisen som kastet opp i går har nok hatt mor hjemme i dag. Han har i alle fall ikke vært her (mor er fornuftig. Eldste søsken ser gjerne at han går ut når de skal holde oppsyn ;-))
Så guttungen har vært sammen med en annen kompis.
Mellomste fikk opp fugleredehusken hun fikk i bursdagsgave også hang mannen opp babyhuske på det andre opphenget så lillemor fikk prøve.
Sko vil hun ikke ha. Så gå ute ja hun ikke. Men huske var gøy!
Det gikk da veldig kjapt [emoji23] Godt hva som er gjort daFwrdig med det nå
Eller kulDa blir han fin[emoji2]
Var ikke så mye i dagDet gikk da veldig kjapt [emoji23] Godt hva som er gjort da![]()
Åh? Finn deg en dato med venninner da![]()