♫ Skravletråd Mars ♫

Null problem :) Ikke lett å holde seg så mange timer. Hørtes ikke godt ut :( Så håper dere finner en god løsning. Når hu blir litt eldre er det gjerne ikke så skummelt med do/doring og slikt.
Vi trener på å sitte litt på do innimellom, og hun prøvde seg litt hos farmora istad. Men det var ikke lenge. Går seg vel til etterhvert, men i mellomtiden kan det jo være fint med en slik potte :D

Hun maser jo om st hun må på do, så skjønner ikke helt hvordan hun klarer å holde seg heller :/ skal til barnelege til uka, så mulig jeg spør da. Kan jo ikke være vra å holde seg så lenge over lang tid heller

Hehe, plutselig løper hun[emoji12]
Gleder meg.

Og ikke... Måtte løpe etter.... Bor heldigvis i enden av en blindvei, så ikke biler, men hun kan jo stikke av... Det gjorde søstra på samme alder da vi flyttet inn

Så bra dere holder dere friske[emoji2] storebror fin i hodet også?
Jada, som vanlig fin neste morgen

Men avtalt at jeg skal bestille en legetime. Ikke hast, bare en dag, etter skoletid

Vi trener på å sitte litt på do innimellom, og hun prøvde seg litt hos farmora istad. Men det var ikke lenge. Går seg vel til etterhvert, men i mellomtiden kan det jo være fint med en slik potte :D

Hun maser jo om st hun må på do, så skjønner ikke helt hvordan hun klarer å holde seg heller :/ skal til barnelege til uka, så mulig jeg spør da. Kan jo ikke være vra å holde seg så lenge over lang tid heller
Må bare finne rett belønning. Om hu sitter på en doring med ett nettbrett eller noe slikt da? Sånn vi lurte nr 2 her i hus. For det var så skummelt og hu ville ikke særlig på do. Men når hu fikk se en liten episode av noe og hu glemte seg litt ut. Så tissa hu i doen og da var det på en måte litt gjort. Da så hu at det ikke var så skummelt. Tror faktisk hu trodde hu skulle falle ned i doen i starten. Den ser jo litt stor og skummel ut for en liten rumpe [emoji14]

Det syns jeg du skal spørre om. Kan jo være han også har tips eller noe slikt :)

Fredelig søndag.

Kompisen som kastet opp i går har nok hatt mor hjemme i dag. Han har i alle fall ikke vært her (mor er fornuftig. Eldste søsken ser gjerne at han går ut når de skal holde oppsyn ;-))

Så guttungen har vært sammen med en annen kompis.

Mellomste fikk opp fugleredehusken hun fikk i bursdagsgave også hang mannen opp babyhuske på det andre opphenget så lillemor fikk prøve.

Sko vil hun ikke ha. Så gå ute ja hun ikke. Men huske var gøy!

Huske er stas![emoji7]

Back
Topp