Ser sånn ut, vi har tre friske barn, heldigvis
Flott å høre[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser sånn ut, vi har tre friske barn, heldigvis
Har vært det selv om det ikke var planenÅja virkelig kos det[emoji23] hørtes deilig ut![]()
Går seg nok tilNoen som har noen tips til meg ang frøkna? Hun nekter å tisse noe annet sted enn potta
Litt problematisk når man er steder uten potte![]()
Grattis med salgYes veldig. Hatt besøk . Solgt en vogn
Hjemme fra skogstur med hunden
Det er detDeilig med luftetur[emoji2]
Såpass ja. Da var det jo større jobb med en gang [emoji14]Ja det hørtes lurt uthar ikke oppvaskmaskin jeg da så må vaske opp [emoji14]
Nei de tar heldigvis ikke beina fatt og stikker så kan bare vente siden jeg glemte å sette på en ny maskin Haha
Å. Det var da kjedeligSliter med å sovne etter det. Blir egentlig mest stressa![]()
Ikke alltid ting blir helt som planlagtHar vært det selv om det ikke var planen
Håper jo det, men liker ikke helt at hun holder seg 12 timer på natt OG 5-9 timer på dagenGår seg nok til
Er vel bare en sperre
En portabel potte gjerne?Noen som har noen tips til meg ang frøkna? Hun nekter å tisse noe annet sted enn potta
Litt problematisk når man er steder uten potte![]()
Det dr helt sikkertIkke alltid ting blir helt som planlagt![]()
Ja og det er litt kjedelig, ikke det jeg hadde mest lyst til i kveld kjenner jeg [emoji14]Såpass ja. Da var det jo større jobb med en gang [emoji14]
Neida det skjønnerjeg men ikke tenk så mye på detHåper jo det, men liker ikke helt at hun holder seg 12 timer på natt OG 5-9 timer på dagen![]()
Kos deg [emoji14] Litt god musikk på så går det nok kjaptNei nå får jeg ta det kjøkkenet...
Lykke til med detNei nå får jeg ta det kjøkkenet...
Den så ikke så dum utEn portabel potte gjerne?Denne var jo litt søt og ikke så tydelig at det var potte. Ligna jo mer på en liten koffert![]()
![]()
Takk for detGrattis med salg
Null problemDen så ikke så dum ut
Må kanskje gå til innkjøp av en slik en da. Takk for tips![]()