Kos derePizza bestilt fra pizzabakeren. Hurra! [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos derePizza bestilt fra pizzabakeren. Hurra! [emoji7]
Neiervirkelig ikke detÅh, da så.
Huff, ikke noe kjekt med hoste.
Takk det var veldig godt [emoji14][emoji7] kos dere med pizza
TakkKos dere
Så digg å være på fjellet daHjemme fra en dag på fjellet. Nå er neste på agenda: rydde hus.
Får vaskehjelp i morgen![]()
![]()
Det erhyggelig daTakkNå ble vi invitert til lillesøster på baking av kjeks [emoji14] Så da er vi her allerede
![]()
Ja veldig. Hadde ikke planer for dagen i dag jeg [emoji14] Men mannen er fyllesyk og jeg er i toppform [emoji14] Da kan han være alene hjemme og pleie seg selv haha. Ordna nå middag om ikke annet [emoji14]Det erhyggelig da
Ha ha han som ble det jaJa veldig. Hadde ikke planer for dagen i dag jeg [emoji14] Men mannen er fyllesyk og jeg er i toppform [emoji14] Da kan han være alene hjemme og pleie seg selv haha. Ordna nå middag om ikke annet [emoji14]
Han pleier det [emoji14] Men jeg kasta han jo ut for å få huset hahaha Sånn kan det gå da.Ha ha han som ble det ja
Stakkars mannHan pleier det [emoji14] Men jeg kasta han jo ut for å få huset hahaha Sånn kan det gå da.
Er ikke hele 2010 slått sammen da?
Hører til der jeg også da evntMen har november unge da.
God morgen fine folkSovet godt de få timene. Promillen sier null og frokost og masse pepsi max er inntatt
Blir nok ikke lenge til jeg henter unga
I dag blir en sløv dag.
Hadde det veldig gøy i går daVi var bare 3 stk. Men havna på puben hvor ene venninna stakk hjem og andre satt mer eller mindre i ett fang [emoji23] Single altså haha
Jeg selv sto helst med mannebeinet mitt siden de også skulle ned![]()
Da var 5 billetter bestilt for neste lørdag. Jeg og eldste og hennes 3 venner. Da blir det skjønnheten og udyret jaHurra [emoji16]
På vei til fjellet
Må jobbe med det været, vi vil ha vår...ikke sant? [emoji14]
Hjemme fra skogstur med hunden