♫ Skravletråd Mars ♫

Hoho, klarer vi å skrape sammen 9 aktive der da??[emoji23]
Er vel bare du og jeg.....og Dalsfrua ser jeg innimellom[emoji4]
Er ikke hele 2010 slått sammen da?

Hører til der jeg også da evnt :) Men har november unge da.

God morgen fine folk :D Sovet godt de få timene. Promillen sier null og frokost og masse pepsi max er inntatt :D Blir nok ikke lenge til jeg henter unga :D I dag blir en sløv dag.

Hadde det veldig gøy i går da :D Vi var bare 3 stk. Men havna på puben hvor ene venninna stakk hjem og andre satt mer eller mindre i ett fang [emoji23] Single altså haha

Jeg selv sto helst med mannebeinet mitt siden de også skulle ned :D

God morgen

Brå morgen. Jeg ammet og lillesøster satte seg opp, og brakk seg. Det var ikke så mye at jeg regner det som å kaste opp siden det ikke kom mer. Heldigvis.

Man blir litt skeptisk når man akkurat har lagt en kvalm og dårlig gutt (antatt migrene. Må få bestilt den legetimen) med bøtte ved senga og så tikker det inn melding om at kompisen som var på besøk her til leggetid har kaster opp når han kom hjem. Bare en gang (pr da i alle fall. Håper de fikk en rolig natt) og kjenner ingen med omgangssyke, men man vet jo ikke. Så når man da får morsmelk i retur utover skuldrene så rekker man tenke litt.

Uff, håper det er falsk alarm![emoji20]

Da var 5 billetter bestilt for neste lørdag. Jeg og eldste og hennes 3 venner. Da blir det skjønnheten og udyret ja :D Hurra [emoji16]

Back
Topp