Vi hadde heller ikke det men hadde slush i tilleggNei, var den ekleste menyen. Uten kake og godtepose
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi hadde heller ikke det men hadde slush i tilleggNei, var den ekleste menyen. Uten kake og godtepose
Ja er veldig kjedeligDet er kjedelig, glad vi ikke har slike ting som går hos oss...
Hei jenterlenge siden jeg har vært her nå
Natta snart vel?
Her har det gått i Melodi Grand Prix og ferdigstilling av bildeveggen min
Hatt en fin kveld?
Desember 10?? [emoji23][emoji23]
Ja... men legen på BUP vil jo ha oss til å slutte![]()
Er ikke hele 2010 slått sammen da?Hoho, klarer vi å skrape sammen 9 aktive der da??[emoji23]
Er vel bare du og jeg.....og Dalsfrua ser jeg innimellom[emoji4]
God natt da [emoji178] på tide å sove litt [emoji23]
God morgen
Brå morgen. Jeg ammet og lillesøster satte seg opp, og brakk seg. Det var ikke så mye at jeg regner det som å kaste opp siden det ikke kom mer. Heldigvis.
Man blir litt skeptisk når man akkurat har lagt en kvalm og dårlig gutt (antatt migrene. Må få bestilt den legetimen) med bøtte ved senga og så tikker det inn melding om at kompisen som var på besøk her til leggetid har kaster opp når han kom hjem. Bare en gang (pr da i alle fall. Håper de fikk en rolig natt) og kjenner ingen med omgangssyke, men man vet jo ikke. Så når man da får morsmelk i retur utover skuldrene så rekker man tenke litt.
God morgen! Håper alle får en strålende dag i dagjeg prøver å se om det er åpen hall i nærheten i dag
finne på noe med gjengen!
God morgen.
Her begynte morgenen kl 06:20.
Skjønner ikke hvorfor jeg må vekke frøkna på hverdagene, men i helgen hvor vi kan sove, nei da vil hun tidlig opp
God morgen
Som vanlig er det meg bare våken i dette hust
KjempegøyHåper du hadde en gøy kveld![emoji1][emoji1]
God turPå vei til fjellet
Men. Gitt fem friske her i huset og en uviss borti gata.
Er det grunnlag for å holde oss unna folk i dag?