♫ Skravletråd Mars ♫

Hun har jo svart forsåvidt
Jeg har ikke lest forumreglene på lenge men har hørt på det Tamara har sagt å synes det er helt greit å forholde seg til.
Jeg måtte telle innleggene mine nå etter jeg kom hjem fra byen. Redd for å overstige [emoji23] Så venta i spenning på svar mellom meg før jeg tok neste runde med å svare [emoji23]

Eldste sover hos ei venninne plutselig. Jeg ut sånn plutselig. Mannen er akkurat kommet hjem etter å ha blitt torturert i 6 timer (tatovering). Så han og minstejenta får kose seg ekstra de da :D En fiiin lørdag syns jeg [emoji7]
Høres bra ut det
Her står pizza og mesternes mester på planen
Lørdagskveldene er hellige

Ah da erdet litt verre
Vi har ett spillrom i2 etasje vi så da bmir de sittende der
Så herlig da :D

Drømmen å ha to stuer og slikt. Gjør det litt enklere. Eldste er jo veldig lett da. For om hu kan velge sover hu borte helst hver helg med venninner. Minsta er ikke helt i den alderen enda [emoji14]

Jeg måtte telle innleggene mine nå etter jeg kom hjem fra byen. Redd for å overstige [emoji23] Så venta i spenning på svar mellom meg før jeg tok neste runde med å svare [emoji23]
Det glipper nok for alle en gang i blant , det er nok ikke noe problem
Men om alle skulle svart på så mange innlegg man ville etter hverandre ville det blitt litt dumt

Så herlig da :D

Drømmen å ha to stuer og slikt. Gjør det litt enklere. Eldste er jo veldig lett da. For om hu kan velge sover hu borte helst hver helg med venninner. Minsta er ikke helt i den alderen enda [emoji14]
Åh såpass ja
Heldigvis ikke så ofte her

Det glipper nok for alle en gang i blant , det er nok ikke noe problem
Men om alle skulle svart på så mange innlegg man ville etter hverandre ville det blitt litt dumt
Haha ja. Da blir det fort mye tull altså. Så helt greit. Men syns andre må svare litt raskere da [emoji23]

Får begynne å stelle meg etter klesvasken er hengt på plass jeg :)

Trøtt.

Passet dårlig at jeg har bestemt å prøve å legge yngste litt sånn en halvtimes tid senere da sovet hun bedre på natta.

Men vi må få orden på kveldene. Hun våkner i et sett når vi går ut og ofte blir en av oss liggende der

Når begge skulle jobbet på kvelden og huset i tillegg trenger oss, så er det litt dumt.

Da har jeg også litt tid til å sitte ned :)

Har fått handlet det jeg skulle i dag
Montert og pyntet kaken til i morgen
Foret mann og barn
Begynt på middagen til i morgen

Nå skal jeg slappe litt av før jeg begynner på maten til i kveld.
Heldigvis er den enkel og går raskt

Jeg og har tenkt det.
Men så kom jeg over reglene. Og da tolker jeg korte svar som:
Ja
Nei
Nei det gidder jeg ikke
Jo, var ute

Dere skjønner;)
Da burde forumsreglene vert skreve på en litt annen måte.
-Ikke lov med mer enn 5 innlegg fra samme bruker etter hverandre.
Vi har alltid praktisert 5 etter hverandre. Men vi har vel aldri vært strenge på det om noen har 6-7 etter hverandre en sjelden gang innimellom. Bare har minnet på reglene.

Men ikke så lenge siden det var tre.
Og godtatt fire i skravletråden spesifikt.

Det er vi mange som husker. Og har praktisert som vår indre justis

Da har jeg også litt tid til å sitte ned :)

Har fått handlet det jeg skulle i dag
Montert og pyntet kaken til i morgen
Foret mann og barn
Begynt på middagen til i morgen

Nå skal jeg slappe litt av før jeg begynner på maten til i kveld.
Heldigvis er den enkel og går raskt

Herlighet så effektiv. Lykke til med bursdagsselskap i morgen:)

Back
Topp