Husk på maks 5 innlegg![]()
Jeg har lett etter den maks 5 innlegg.
(Forumregler)
Fant ut at det var maks 5 innlegg om en svarer med korte svar.
Men jeg svarer ikke med korte svar.
Kan du svare på det tamara?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husk på maks 5 innlegg![]()
Gidder ikke. Var på kino forrige helg. Går ikke noe nå som jeg vil se heller tror jeg.Gå på kino
Så godt ut. Og glutenfri. Skal jeg jammen prøve neste helg. Takk for oppskrift.Legger den ut her, og på matforum jeg
![]()
Steker pizzabunnen 5 min lenger en det står i oppskriften![]()
Er så typisk... her har jeg sittet i en hall å sett på jenta mi spille i hele dag, mens solen har vært fremme. Så fort hun er ferdig og jeg har tenkt å ut å gå tur i vårsola... ja da blir den borte og det blir surt ute igjen. Finne på da da tro?
Å der var Faurepresentanten i klassen til kb ute igjen å legger ut ting hun ikke bør..
[emoji33] er det mulig. Heldigvis skjønner ikke små barn noe av verdi på pakken. Men makan! Her burde mannen din ta en alvorsprat med sin mor.
Tro meg, han har prøvd, men nytter ikke.Jeg hadde ikke sagt at jeg kjøpte gave. Og hadde i hvert fall ikke sagt takk!
Du har forsåvidt rett i det. Men når man har behov for 5 svar eller mer etterhverandre så kan man like gjerne multiqoute ett eller to innlegg istedenJeg har lett etter den maks 5 innlegg.
(Forumregler)
Gidder ikke. Var på kino forrige helg. Går ikke noe nå som jeg vil se heller tror jeg.
Jeg har tenkt det gjelder uansettJeg har lett etter den maks 5 innlegg.
(Forumregler)
Du er så særGidder ikke. Var på kino forrige helg. Går ikke noe nå som jeg vil se heller tror jeg.
Noe pm de urolige barna...Hva legger hun ut?
Men det har hele tiden blitt sagt 5 innlegg etter hverandre, aldri noe om lengden![]()
Der står det: mer en 5 korte svar etter hverandre er ikke lov....
Kos dereHjemme
Sliten etter både bæring av ved og matlaging til mange. Nå skal roen senke seg
I kveld skal vi se børning 2[emoji16]
Jeg har tenkt det gjelder uansett
Oh under 1000 innlegg igjen tiø jeg når 100 000
Ett ords innlegg er vel ikke lov uansett om jeg husker rett.Jeg og har tenkt det.
Men så kom jeg over reglene. Og da tolker jeg korte svar som:
Ja
Nei
Nei det gidder jeg ikke
Jo, var ute
Dere skjønner
Da burde forumsreglene vert skreve på en litt annen måte.
-Ikke lov med mer enn 5 innlegg fra samme bruker etter hverandre.
Har gått sinnsykt sakte de siste mnd daFader så du skravler[emoji23][emoji23]