>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Da ble det ut for meg hahaha!Må leve å ha det gøy mens man kan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ble det ut for meg hahaha!Må leve å ha det gøy mens man kan
Hahahaha ! [emoji23] Så bra daHan spiste faktisk 2 stykker. Og presterte p si at det var godt[emoji23] han var sikkert redd for å ikke få mer mat[emoji12]
Se litt ned [emoji14]Knuslig kaktus? Vi vil se bilde[emoji16][emoji16]
Haha ja. [emoji14]Ååååå det er såååå godt[emoji33] men blir sjeldent.
Sikkert derfor det er så godt![]()
Hihi ja [emoji7] Men så fine daSå kule.
Nå skjønner jeg det med knuselig[emoji23]
He he må le av degDa ble det ut for meg hahaha!
Den var kjekk. Gled deg [emoji39]Hjemme
Sliten etter både bæring av ved og matlaging til mange. Nå skal roen senke seg
I kveld skal vi se børning 2[emoji16]
Ett ords innlegg er vel ikke lov uansett om jeg husker rett.
Det har i grunn ikke vært noe problem, alle har fulgt de reglene
Takk (?) [emoji56] Det skal jeg. Må bare finne en plass å sitte nå da [emoji56]He he må le av deg
Kos degute da
Den var kjekk. Gled deg [emoji39]
I denne tråden da om det skal kveruleresDet er en annen ting. Men reglene må stå rett. Det er det jeg mener
Dessuten så er "alle" et litt vanskelig begrep å bruke om et forum som får nye brukere hver dag...
Lyklr til med å finne en plassTakk (?) [emoji56] Det skal jeg. Må bare finne en plass å sitte nå da [emoji56]
Vi prøver nå å lure ei barnløs venninne med oss ut [emoji23] Ikke like kult å sitte hjemme på kjøkken med unger løpende rundt. Og ikke liker jeg å drikke med de tilstede uansett. Det er neinei for min del.Lyklr til med å finne en plass![]()
Ha ha dere gjør det jaVi prøver nå å lure ei barnløs venninne med oss ut [emoji23] Ikke like kult å sitte hjemme på kjøkken med unger løpende rundt. Og ikke liker jeg å drikke med de tilstede uansett. Det er neinei for min del.![]()
I denne tråden da om det skal kveruleres![]()
Da er det en annen ting. Men om vi sitter hos meg så er det kun soverom i 2etasje. Og dermed er de sånn sett raske på å komme inn på kjøkkenet og stua.Ha ha dere gjør det ja
Jeg kan gjøre det men da må han og pappaen være i 2 etasje
Hun har jo svart forsåvidtSynes du at jeg kverulerer?
Det er jo snakk om å følge reglene.
Men skal legge ballen død nå. Regner med Tamara svarer snart![]()
Eldste sover hos ei venninne plutselig. Jeg ut sånn plutselig. Mannen er akkurat kommet hjem etter å ha blitt torturert i 6 timer (tatovering). Så han og minstejenta får kose seg ekstra de daEn fiiin lørdag syns jeg [emoji7]
Ah da erdet litt verreDa er det en annen ting. Men om vi sitter hos meg så er det kun soverom i 2etasje. Og dermed er de sånn sett raske på å komme inn på kjøkkenet og stua.
Og hu har 2 små mammadalter på 3 og 4 [emoji14] Så de sniker seg inn så fort de kan haha
Men i verste fall får vi okkupere mitt kjøkken og lukke dørene. Men ikke like gøy å henge der på harde stoler dessverre.
Skulle hatt en garasje gitt