♫ Skravletråd Mars ♫

Ett ords innlegg er vel ikke lov uansett om jeg husker rett.
Det har i grunn ikke vært noe problem, alle har fulgt de reglene

Det er en annen ting. Men reglene må stå rett. Det er det jeg mener;)

Dessuten så er "alle" et litt vanskelig begrep å bruke om et forum som får nye brukere hver dag...

Eldste sover hos ei venninne plutselig. Jeg ut sånn plutselig. Mannen er akkurat kommet hjem etter å ha blitt torturert i 6 timer (tatovering). Så han og minstejenta får kose seg ekstra de da :D En fiiin lørdag syns jeg [emoji7]

Lyklr til med å finne en plass :)
Vi prøver nå å lure ei barnløs venninne med oss ut [emoji23] Ikke like kult å sitte hjemme på kjøkken med unger løpende rundt. Og ikke liker jeg å drikke med de tilstede uansett. Det er neinei for min del. :)

Vi prøver nå å lure ei barnløs venninne med oss ut [emoji23] Ikke like kult å sitte hjemme på kjøkken med unger løpende rundt. Og ikke liker jeg å drikke med de tilstede uansett. Det er neinei for min del. :)
Ha ha dere gjør det ja
Jeg kan gjøre det men da må han og pappaen være i 2 etasje

Ha ha dere gjør det ja
Jeg kan gjøre det men da må han og pappaen være i 2 etasje
Da er det en annen ting. Men om vi sitter hos meg så er det kun soverom i 2etasje. Og dermed er de sånn sett raske på å komme inn på kjøkkenet og stua.

Og hu har 2 små mammadalter på 3 og 4 [emoji14] Så de sniker seg inn så fort de kan haha

Men i verste fall får vi okkupere mitt kjøkken og lukke dørene. Men ikke like gøy å henge der på harde stoler dessverre.

Skulle hatt en garasje gitt

Synes du at jeg kverulerer?
Det er jo snakk om å følge reglene.
Men skal legge ballen død nå. Regner med Tamara svarer snart;)
Hun har jo svart forsåvidt
Jeg har ikke lest forumreglene på lenge men har hørt på det Tamara har sagt å synes det er helt greit å forholde seg til.

Da er det en annen ting. Men om vi sitter hos meg så er det kun soverom i 2etasje. Og dermed er de sånn sett raske på å komme inn på kjøkkenet og stua.

Og hu har 2 små mammadalter på 3 og 4 [emoji14] Så de sniker seg inn så fort de kan haha

Men i verste fall får vi okkupere mitt kjøkken og lukke dørene. Men ikke like gøy å henge der på harde stoler dessverre.

Skulle hatt en garasje gitt
Ah da erdet litt verre
Vi har ett spillrom i2 etasje vi så da bmir de sittende der

Back
Topp