♫ Skravletråd Mars ♫

Eldste gjør det samme. -Mamma, hva er det som er så morsomt???

Pleier bare svare: Fantasi lille venn, da kan alt bli morsomt :P
Hahaha ja ! [emoji23][emoji56][emoji23]

Kommet meg på jobb og begynner snart :) ha en fin dag alle. Han jeg jobber med var kommet før her og snakket om alder. Trodde jeg var 25,weee ;) Hehe :smiley-bounce016
Så gøy da :D Aldri feil hihi [emoji1]

Ha en fin dag på jobben [emoji16]

[emoji23][emoji23][emoji23] Mannen måtte lære seg når minsta fikk spysyka for noen år siden. Jeg var på andre siden av landet på jentetur.

Søt nok sa han aldri at hun var syk da. Snakka jo med de daglig på tlf :) Det fikk jeg vite når jeg kom hjem.

Brette kan han ikke altså. Burde kjøpe sånn brettegreie på ebay. Slik en som Sheldon bruker i Big Bang Theory [emoji23]
Har hatt lyst på slik brette-ting selv jeg :P
Men sikkert bare siden Sheldon har;)

Så søt han var da. Ikke noe kjekt å være borte fra barna sine når de er syke.

Har hatt lyst på slik brette-ting selv jeg [emoji14]
Men sikkert bare siden Sheldon har;)

Så søt han var da. Ikke noe kjekt å være borte fra barna sine når de er syke.
De var ikke så ille i pris da syns jeg å huske [emoji14] Men tenker det er en typisk ting man kjøper og prøver. Også blir den lagt en plass man ikke husker... [emoji86]

Uff nei. Men han klarer seg heldigvis. Søstra mi var med og hennes mann var hjemme med ei som spurte etter hu hver dag. Så han ringte hver dag og spurte om hu ikke kunne komme hjem heller. Hu ble jo fryktelig frustrert over det hele. Ungen var 2 år altså. Så var ikke så små heller.

Hmm. Må prøve noe mer mettende i smoothien. Ungene liker. Men synes ikke de er helt mette og småspiser litt annet etterpå.

Dagens laget av det jeg trodde var resten av en sånn halvliters joghurt, men jeg brukte nok mer i går en jeg trodde så jeg tok en sånn liten i tillegg. Og en banan. En god slump blåbær og sikkert et par dl havregryn, eller kanskje bare en, og noe biola. Og et egg. Spent på den med egg, det ser ut til å ha gått bra så langt. Eldstemann har jo en historie med blodig diaré av egg..
Vi endte vel med ca 7-8 dl smoothie fordelt på dem. En dl ca til lillesøster resten delt mellom om de store.

Reelt tror jeg de ble ganske mette da, men synes de "må" spise noe for å drikke et måltid er en fremmed tanke for dem.

Hmm. Må prøve noe mer mettende i smoothien. Ungene liker. Men synes ikke de er helt mette og småspiser litt annet etterpå.

Dagens laget av det jeg trodde var resten av en sånn halvliters joghurt, men jeg brukte nok mer i går en jeg trodde så jeg tok en sånn liten i tillegg. Og en banan. En god slump blåbær og sikkert et par dl havregryn, eller kanskje bare en, og noe biola. Og et egg. Spent på den med egg, det ser ut til å ha gått bra så langt. Eldstemann har jo en historie med blodig diaré av egg..
Vi endte vel med ca 7-8 dl smoothie fordelt på dem. En dl ca til lillesøster resten delt mellom om de store.

Reelt tror jeg de ble ganske mette da, men synes de "må" spise noe for å drikke et måltid er en fremmed tanke for dem.
Det hørtes jo spennende ut da. Kan skjønne de syns det er litt uvant da. Men flytende metter ganske godt det også. Syns jeg da :)
Kunne fint drukket meg mett jeg :)

Da var unger gått til skolen :D Så da slapper jeg litt av før dagens gjøremål gjøres [emoji39]

Back
Topp