♫ Skravletråd Mars ♫

Mye samme smaker da. Det spørs på merket. Noen er bedre enn andre. Er vel mer piffi jeg er vant med hjemmefra.

Men når jeg var i Hønefoss ble det grillkrydder. Mest fordi jeg ikke fant piffi [emoji23] Men funker godt det også. Så null krise [emoji28]

Nei. God natt. Må legge deg vekk nå [emoji23][emoji23][emoji85]
Vi brukte aldri piffi hjemme så det handler vel mye om hva maner vandt til

Koffert-tenking gjør hverdagen mye gøyere :P
Det gjør det ! [emoji23] Jeg sitter ofte og ler til jeg gråter av min egen tenking. Også spør unga hva. Men det kan jeg ikke si. Er jo mitt hode som er koffertinnhold [emoji23]

Må ikke forderve de søte små

Tror han bare later som han ikke kan.

Litt som når han vaska klær en gang. Da krympa han alt. Er sikker på han gjorde det med vilje, slik at jeg fratok han det ansvaret.

Men når jeg har reist på jenteturer, klarer han brått å vaske klær og brette og vaska alt i hus [emoji23]
Jeg har fratatt min ansvar for vasking av klær. Retootslett for han ikke fatter fargeforskjeller.
Har gitt opp. Men ser at det kan bli problem når noe er lyserosa med mørkerosa hjerter på osv.

Men bretting og legging på plass. DER må han hjelpe til ;)
Tørketrommelen som vi fikk for noen mnder siden tror jeg ikke at han vet hvordan han får på en gang ;)

God fredagsmorgen.

Mannen er i dusjen. Alle tre ungene sover! (trolig er alle tre tilsvarende veldig våkne i morgen på samme tid ;-))

Det skal helt snart være morgen. Snart skal vi våkne og komme igang. Eldste til skole og mellomste bhg. Hun må ha med seg litt klær for mye er kommet hjem etter den fjellturen.

Men akkurat nå bare nyter jeg stillheten og surfer gjennom fb, bv og avisa
Nå er det vel miv hos deg?

Det gjør det ! [emoji23] Jeg sitter ofte og ler til jeg gråter av min egen tenking. Også spør unga hva. Men det kan jeg ikke si. Er jo mitt hode som er koffertinnhold [emoji23]

Må ikke forderve de søte små
Eldste gjør det samme. -Mamma, hva er det som er så morsomt???

Pleier bare svare: Fantasi lille venn, da kan alt bli morsomt :P

Jeg har fratatt min ansvar for vasking av klær. Retootslett for han ikke fatter fargeforskjeller.
Har gitt opp. Men ser at det kan bli problem når noe er lyserosa med mørkerosa hjerter på osv.

Men bretting og legging på plass. DER må han hjelpe til ;)
Tørketrommelen som vi fikk for noen mnder siden tror jeg ikke at han vet hvordan han får på en gang ;)
[emoji23][emoji23][emoji23] Mannen måtte lære seg når minsta fikk spysyka for noen år siden. Jeg var på andre siden av landet på jentetur.

Søt nok sa han aldri at hun var syk da. Snakka jo med de daglig på tlf :) Det fikk jeg vite når jeg kom hjem.

Brette kan han ikke altså. Burde kjøpe sånn brettegreie på ebay. Slik en som Sheldon bruker i Big Bang Theory [emoji23]

Kommet meg på jobb og begynner snart :) ha en fin dag alle. Han jeg jobber med var kommet før her og snakket om alder. Trodde jeg var 25,weee ;) Hehe :smiley-bounce016

Back
Topp