Funderer fortsatt på om jeg skal kjøpe den grønne vinterbuksen til kb
Og jeg vurderer den svarte bergans skibuksen med seler som passer til jakken... var jo satt ned til 700,- den og...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Funderer fortsatt på om jeg skal kjøpe den grønne vinterbuksen til kb
Typisk. Glemmer sånt innimellom. Eller. Flink å ta av. Å tenker jeg skal ta på nytt. Glemmer meg ut og er kjempetrøtt. Så må jeg ta på nytt når jeg ser det da [emoji23]
Funker det også. I nøden [emoji14] Spørs til tider hvilken.
Elsker å legge meg i reine sengeklær! Hadde jeg giddet kunne jeg lett byttet annenhver dag bare for å få den feelingen.
Samme herVeldig kjekt i dag forresten,koste meg
![]()
Samme her. Evnt har mannen bare skubba det bort til mi side... [emoji23] Gud forby at han la det på plassDen der går igjen hos meg ogsåsamme med ny bretta klær. det ligger veldig ofte på senga, for jeg skal bare gjøre noe annet før jeg legger alt på plass....
Så finner jeg det når jeg er stuptrøtt[emoji85][emoji23]
God morgen. Ikke lenge til helg daGod morgen alle sammen.
Ny dag, nye muligheter. Og helg klokken 1500[emoji16]
God morgenGod fredagsmorgen.
Mannen er i dusjen. Alle tre ungene sover! (trolig er alle tre tilsvarende veldig våkne i morgen på samme tid ;-))
Det skal helt snart være morgen. Snart skal vi våkne og komme igang. Eldste til skole og mellomste bhg. Hun må ha med seg litt klær for mye er kommet hjem etter den fjellturen.
Men akkurat nå bare nyter jeg stillheten og surfer gjennom fb, bv og avisa
Åja. Spesielt når mannen kommer og støvsuger under beina... jeg er ikke kilen jeg nei.... rett før jeg støvsuga skjegget hans [emoji23]
Er det
(Og "paracetten hjalp. mobilen til gutten har gjenoppstått fra de døde (IGJEN))
Super kos! For en herlig dame! Praten gikk i ett. Og så tok vi en shopping runde etterpå. Brukte for mye penger [emoji23]
Det var det. Godt det ikke var så langt unna
Hatt en fin dag?
Det der går igjen på mine unger også. I uke dagene må de vekkes, og når helge kommer er de brått våken av seg selvGod fredagsmorgen.
Mannen er i dusjen. Alle tre ungene sover! (trolig er alle tre tilsvarende veldig våkne i morgen på samme tid ;-))
Det skal helt snart være morgen. Snart skal vi våkne og komme igang. Eldste til skole og mellomste bhg. Hun må ha med seg litt klær for mye er kommet hjem etter den fjellturen.
Men akkurat nå bare nyter jeg stillheten og surfer gjennom fb, bv og avisa
Nei, DET går da ikkeSamme her. Evnt har mannen bare skubba det bort til mi side... [emoji23] Gud forby at han la det på plass

Lykke til med språktest idagHelt grei dag[emoji4]
Språktest med eldste og en kort dag på jobb[emoji4]
Haha joda [emoji23] Ganske sikker på at mye av vårt forhold er sarkastiske svar, mørk hunor og kofferttenking [emoji23][emoji85]Haha[emoji23] bra dere har det artig!
Koffert-tenking gjør hverdagen mye gøyereHaha joda [emoji23] Ganske sikker på at mye av vårt forhold er sarkastiske svar, mørk hunor og kofferttenking [emoji23][emoji85]
Tror han bare later som han ikke kan.Nei, DET går da ikke![]()