♫ Skravletråd Mars ♫

Funderer fortsatt på om jeg skal kjøpe den grønne vinterbuksen til kb

Og jeg vurderer den svarte bergans skibuksen med seler som passer til jakken... var jo satt ned til 700,- den og...

Typisk. Glemmer sånt innimellom. Eller. Flink å ta av. Å tenker jeg skal ta på nytt. Glemmer meg ut og er kjempetrøtt. Så må jeg ta på nytt når jeg ser det da [emoji23]

Den der går igjen hos meg også:P samme med ny bretta klær. det ligger veldig ofte på senga, for jeg skal bare gjøre noe annet før jeg legger alt på plass....
Så finner jeg det når jeg er stuptrøtt[emoji85][emoji23]

God fredagsmorgen.

Mannen er i dusjen. Alle tre ungene sover! (trolig er alle tre tilsvarende veldig våkne i morgen på samme tid ;-))

Det skal helt snart være morgen. Snart skal vi våkne og komme igang. Eldste til skole og mellomste bhg. Hun må ha med seg litt klær for mye er kommet hjem etter den fjellturen.

Men akkurat nå bare nyter jeg stillheten og surfer gjennom fb, bv og avisa

Den der går igjen hos meg også:P samme med ny bretta klær. det ligger veldig ofte på senga, for jeg skal bare gjøre noe annet før jeg legger alt på plass....
Så finner jeg det når jeg er stuptrøtt[emoji85][emoji23]
Samme her. Evnt har mannen bare skubba det bort til mi side... [emoji23] Gud forby at han la det på plass

God fredagsmorgen.

Mannen er i dusjen. Alle tre ungene sover! (trolig er alle tre tilsvarende veldig våkne i morgen på samme tid ;-))

Det skal helt snart være morgen. Snart skal vi våkne og komme igang. Eldste til skole og mellomste bhg. Hun må ha med seg litt klær for mye er kommet hjem etter den fjellturen.

God morgen :D

Selvsagt gjør de det i morgen [emoji14] Fri da haha

God fredagsmorgen.

Det der går igjen på mine unger også. I uke dagene må de vekkes, og når helge kommer er de brått våken av seg selv :P

Nei, DET går da ikke :laughing021
Tror han bare later som han ikke kan.

Litt som når han vaska klær en gang. Da krympa han alt. Er sikker på han gjorde det med vilje, slik at jeg fratok han det ansvaret.

Men når jeg har reist på jenteturer, klarer han brått å vaske klær og brette og vaska alt i hus [emoji23]

Back
Topp