Jeg også men redd det blir litt mørkt nåFine begge to [emoji7] Men likte best den øverste [emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også men redd det blir litt mørkt nåFine begge to [emoji7] Men likte best den øverste [emoji1]
Besto og henger det ut. Uansett årstid[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] farmor henger sitt bare ut hu. Jeg henger mitt under varmepumpa. Tørt på 1 2 3 da [emoji14]
Det er den, uten tvil. Var så godt å få den tilbake. Også håper jeg den aldri ryker igjen![]()
Hva slags konkurranse skal du være med på?![]()
Det var det [emoji23]Kjedelig i all ensomheten[emoji23]
Ble sprøstekt laks med potet, gulrot, brokkoli, blomkål, smelta smør og lettrømme [emoji1]Hva lager du?
Syns ikke de var så mørke. Virka litt tynnere også i stoffetJeg også men redd det blir litt mørkt nå
Hva enn som funker! [emoji28] Bare det blir rent og pent (og helst mykt og varmt) [emoji39]Besto og henger det ut. Uansett årstid [emoji14] Lukter godt da, men blir jo så stivt [emoji14]
Haha. Har lagt de på panelovnen når jeg må ha det tørt fort![]()
Hørtes digg utDet var det [emoji23]
Ble sprøstekt laks med potet, gulrot, brokkoli, blomkål, smelta smør og lettrømme [emoji1]
ÅneiEr det en vanlig reaksjon?
Det var nydelig. Sånn god crunchy skorpe [emoji7] Helst favorittmiddagen minHørtes digg ut
Er det enklere å reise med en baby på 3mnd enn 7?
Vi var på Mallorca med guttungen når han var 8 mnd.
God bedring[emoji4]
Begynne på middagen snart kanskje. Mannen er her om ca 10 minutter.
Mikro-grøt ;-)
Skravlekonkurransen her inne vi snakker om[emoji6]
Veldig greit når mannen kommer på båten 1545, dvs hjemme ca 1605 og vi skulle være i selskap 17Enkelt og godt![]()
For "alle" andre gjør det. Eldste her i hus og maser og jeg sier at når hu er over 20 år så går det greit [emoji23] Vil ikke ha hu på youtube altså...Hvorfor skal det være så j**** vanskelig for eldsten å skjønne at youtube faktisk har 13 års grense OG dersom man er under 15 må det man legger ut være godkjent av en foresatt...
Han er 10 år og klagde på at han ikke klarte å legge ut noe, og vi fortalte han at han ikke får lov.
Nå er han potte sur
Ser jeg har noe og glede meg til [emoji23] [emoji23] [emoji23]For "alle" andre gjør det. Eldste her i hus og maser og jeg sier at når hu er over 20 år så går det greit [emoji23] Vil ikke ha hu på youtube altså...
Tenåringsfaktene er kjekke allerede ja [emoji85]