♫ Skravletråd Mars ♫

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] farmor henger sitt bare ut hu. Jeg henger mitt under varmepumpa. Tørt på 1 2 3 da [emoji14]
Besto og henger det ut. Uansett årstid :p Lukter godt da, men blir jo så stivt :p
Haha. Har lagt de på panelovnen når jeg må ha det tørt fort :p

Besto og henger det ut. Uansett årstid [emoji14] Lukter godt da, men blir jo så stivt [emoji14]
Haha. Har lagt de på panelovnen når jeg må ha det tørt fort :p
Hva enn som funker! [emoji28] Bare det blir rent og pent (og helst mykt og varmt) [emoji39]

Hvorfor skal det være så j**** vanskelig for eldsten å skjønne at youtube faktisk har 13 års grense OG dersom man er under 15 må det man legger ut være godkjent av en foresatt...

Han er 10 år og klagde på at han ikke klarte å legge ut noe, og vi fortalte han at han ikke får lov.
Nå er han potte sur

Hvorfor skal det være så j**** vanskelig for eldsten å skjønne at youtube faktisk har 13 års grense OG dersom man er under 15 må det man legger ut være godkjent av en foresatt...

Han er 10 år og klagde på at han ikke klarte å legge ut noe, og vi fortalte han at han ikke får lov.
Nå er han potte sur
For "alle" andre gjør det. Eldste her i hus og maser og jeg sier at når hu er over 20 år så går det greit [emoji23] Vil ikke ha hu på youtube altså...

Tenåringsfaktene er kjekke allerede ja [emoji85]

For "alle" andre gjør det. Eldste her i hus og maser og jeg sier at når hu er over 20 år så går det greit [emoji23] Vil ikke ha hu på youtube altså...

Tenåringsfaktene er kjekke allerede ja [emoji85]
Ser jeg har noe og glede meg til [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Back
Topp