♫ Skravletråd Mars ♫

Begynne på middagen snart kanskje. Mannen er her om ca 10 minutter.

Mikro-grøt ;-)

Altså. Her lager jeg middag og ingen å snakke med :o Minsta dumpa meg [emoji23] Etter en seriøs prat om dinosaurer riktignok. Også ble tegningen ferdig.

Da tok hu pause på sofaen mens jeg står å venter på middagen blir ferdig. 8 minutter to go! [emoji16]

Jeg vil ha vår, sol, bar asfalt og fuglekvitter jeg![emoji1][emoji1]
Shoppet endel klær til gutta, sko til mannen, neglelakk til meg og ny brødfjøl[emoji1][emoji1]
Vår er den beste årstiden:) Så sånne pusekatter på trærne i dag, også var det Sol, da hadde jeg skikkelig vår stemning.
Men så kom snøen :p og vi har nesten ikke hatt snø i år , så er litt gøy det og.

Fikk du endelig fikset den? Slapp å henge klærne til tørk på trærne altså? :)
Jaaa! Altså måtte jo vaske noen klær før den ble fikset. Så da ble trærne rundt her brukt. Naboene så litt rart på meg, så bare spurte de om hva de brukte å henge klærene sine på? Da løp de inn å låste dørene sine.

Jaaa! Altså måtte jo vaske noen klær før den ble fikset. Så da ble trærne rundt her brukt. Naboene så litt rart på meg, så bare spurte de om hva de brukte å henge klærene sine på? Da løp de inn å låste dørene sine.
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] farmor henger sitt bare ut hu. Jeg henger mitt under varmepumpa. Tørt på 1 2 3 da [emoji14]

Hahaha! :P

Altså. Her lager jeg middag og ingen å snakke med :o Minsta dumpa meg [emoji23] Etter en seriøs prat om dinosaurer riktignok. Også ble tegningen ferdig.

Da tok hu pause på sofaen mens jeg står å venter på middagen blir ferdig. 8 minutter to go! [emoji16]

Kjedelig i all ensomheten[emoji23]

Vår er den beste årstiden:) Så sånne pusekatter på trærne i dag, også var det Sol, da hadde jeg skikkelig vår stemning.
Men så kom snøen :p og vi har nesten ikke hatt snø i år , så er litt gøy det og.

Joda, barna er glad for snø[emoji2] her snør det også nå...,

Altså. Her lager jeg middag og ingen å snakke med :eek: Minsta dumpa meg [emoji23] Etter en seriøs prat om dinosaurer riktignok. Også ble tegningen ferdig.

Hva lager du?

Back
Topp