Jepp. Men sånt skjer. Skravler her jegUff ja. Da dør de fort utTrist når det er slik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Men sånt skjer. Skravler her jegUff ja. Da dør de fort utTrist når det er slik
Jeg ogsåJepp. Men sånt skjer. Skravler her jeg
Det er skamgodt [emoji56] Vi brenner den bare om vi lager selv. Hurra for mikro [emoji7]Begynne på middagen snart kanskje. Mannen er her om ca 10 minutter.
Mikro-grøt ;-)
Jeg og minste fargelegger litt mens middagen putrer [emoji1] Lekser er gjort. Så da er det kos [emoji39]![]()
TakkSå flinke dere er![emoji2][emoji2]
Vår er den beste årstidenJeg vil ha vår, sol, bar asfalt og fuglekvitter jeg![emoji1][emoji1]
Shoppet endel klær til gutta, sko til mannen, neglelakk til meg og ny brødfjøl[emoji1][emoji1]
Det er den, uten tvil. Var så godt å få den tilbake. Også håper jeg den aldri ryker igjenTørketrommel er gull[emoji2] hadde ikke klart meg uten!
Det er den, uten tvil. Var så godt å få den tilbake. Også håper jeg den aldri ryker igjen![]()
Jaaa! Altså måtte jo vaske noen klær før den ble fikset. Så da ble trærne rundt her brukt. Naboene så litt rart på meg, så bare spurte de om hva de brukte å henge klærene sine på? Da løp de inn å låste dørene sine.Fikk du endelig fikset den? Slapp å henge klærne til tørk på trærne altså?![]()
Fine begge to [emoji7] Men likte best den øverste [emoji1]
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] farmor henger sitt bare ut hu. Jeg henger mitt under varmepumpa. Tørt på 1 2 3 da [emoji14]Jaaa! Altså måtte jo vaske noen klær før den ble fikset. Så da ble trærne rundt her brukt. Naboene så litt rart på meg, så bare spurte de om hva de brukte å henge klærene sine på? Da løp de inn å låste dørene sine.
Det var kjempe fine begge to Menne likte de øverste best
Jaaa! Altså måtte jo vaske noen klær før den ble fikset. Så da ble trærne rundt her brukt. Naboene så litt rart på meg, så bare spurte de om hva de brukte å henge klærene sine på? Da løp de inn å låste dørene sine.
Altså. Her lager jeg middag og ingen å snakke medMinsta dumpa meg [emoji23] Etter en seriøs prat om dinosaurer riktignok. Også ble tegningen ferdig.
Da tok hu pause på sofaen mens jeg står å venter på middagen blir ferdig. 8 minutter to go! [emoji16]
Vår er den beste årstidenSå sånne pusekatter på trærne i dag, også var det Sol, da hadde jeg skikkelig vår stemning.
Men så kom snøenog vi har nesten ikke hatt snø i år , så er litt gøy det og.
Skjønner det, men jeg synes det er litt kjipt[emoji20]
Digger konkurranser jo!
Hva lager du?Altså. Her lager jeg middag og ingen å snakke medMinsta dumpa meg [emoji23] Etter en seriøs prat om dinosaurer riktignok. Også ble tegningen ferdig.
Da tok hu pause på sofaen mens jeg står å venter på middagen blir ferdig. 8 minutter to go! [emoji16]