10000 innlegg i denne trådenHva er det ønske?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10000 innlegg i denne trådenHva er det ønske?![]()
Der sier du noe ja, HIPP HURRA FOR OSSGratulerer med dagen kvinnfolk!![]()

Da skal jeg ikke ta den på i morgen og se hva som skjerDu kan garrantere at den gangen du ikke har klokken på. Da sover ungene![]()
Jobb, og trening.Planer for dagen?
Slappe avJobb, og trening.
Heldigvis ikke store planer. Du da?
Haha, da skal jeg ikke ha den på i morgenFor den dagen man IKKE har vekkerklokka på, er den dagen barnet sover lengst og man plutselig er for sen og en kaos morgen [emoji23] Slår aldri ]
Noen morningen er hun flink å se på nettbrettet og leke på rommet til 6.30-7.00, mens andre vekker hun oss med engang han går ut av døren 
Gjør detDa skal jeg ikke ta den på i morgen og se hva som skjer![]()
God morgenGod morgen[emoji2] alt bra her!
Sola skinner jooo![emoji2]
Jeg er så heldig at jeg er den som står først opp. Men når jeg åpner garasjeporten så våkner minstaHaha, da skal jeg ikke ha den på i morgen
Men største bruker å våkne når pappaen står opp kl 6Noen morningen er hun flink å se på nettbrettet og leke på rommet til 6.30-7.00, mens andre vekker hun oss med engang han går ut av døren
Så er fornøyd når jeg for sove til 7
![]()
Håper det skyldes jeksler, i så fall er 3 av 4 kommetÅh. Det hørtes slitsomt ut daFår håpe hu snart er lei den perioden og går tilbake til gamle rytmer da
![]()
Sånn i tretiden i natt tenkte jegOg brått var jeg glad at minste er 4 år straks
Uff, tungt når det står på.
Men hadde hun ikke nettopp vert syk? Kan det være noe som henger igjen?
Sov før og sov etter. HeldigvisSå tidlig/sent oppe du var i natt/i morrest? :O
Ja. Joda. Sånn på avstand er det det. Bare ikke der og da.Uff, skjønner det er slitsomt, men må le litt allikevel ut i fra skildringa di. Ser det for meg, at hun legger seg tvers over hodet ditt og sparker dere ned osv. Litt søtt allikevel...![]()
Godt å høreTakkSovna fort da [emoji23] Men en dusj hjalp på nå det. Hodepinen er ikke blitt verre akkurat nå
![]()
Ahh ja stemmer10000 innlegg i denne tråden![]()
Høres ut som ett greit mantra å repetere på vanskelige dager det derSånn i tretiden i natt tenkte jeg
Dette er siste barnet
Dette er siste ammeperiode
Om et år ammet jeg ikke lenger. Og aldri mer.
Om et år eller to sover sikkert alle godt.
Gratulerer med dagen! [emoji1377][emoji71]![]()
GRATULERER med kvinnedagen, damer!![]()
Gratulerer med dagen kvinnfolk!![]()
Gratulerer med dagen jenter [emoji16]
Litt sårt og litt godt på samme tid. Aldri mer baby. Aldri mer amme.Høres ut som ett greit mantra å repetere på vanskelige dager det der![]()