♫ Skravletråd Mars ♫

Da har jeg vært å kjøpt et par ullgensere til frøkna.
Har snakket med dem i bhg, som var veldig positive mtp bleieslutt. Bare å ta med ekstra skift :D
Hvor mange skift bør jeg ha der i starten tro? Hun har ikke hatt noen uhell hjemme, men vet jo ikke hvordan det blir i bhg.
3 hvertfall

Det syns jeg også, håper virkelig det blir mindre i april.
Har ingen andre planlagte turer før i mai, men det kan fort bli flere

Oops, var ikke meningen at noen skulle føle seg dømt av den kommentaren. Bare syns det var festlig at alle satt og fikk hverandre til å spise boller for ikke så lenge siden inni tråden :D

Eller sitronfromasj[emoji23]

Denne tråden er for skravling av alt[emoji6]

Ferdig på trening med snuppa. Resten av kvelden skal tilbringes på sofaen. Øynene renner og nesa nyser. Forkjølet.no [emoji30]

Men det er sånne ting som ikke blir bedre av utsettes. Husk at du har lov til å gi deg selv en belønning når du er ferdig med alt det kjipe i dag.

Og så kommer man til tannlegen og finner ut det er i morgen man har time [emoji13]

Lady Z. Hvordan gikk det med oppstart av medisinen til gutten din?

Første dag her hos oss med medisin. Får litt under hel dose nå. Men merker faktisk litt nå på tabletten i ettermiddag (der mangler han 2,5 mg fra full dose). Kapselen mangler han 5 mg, der har vi ikke merket så mye.

Og så kommer man til tannlegen og finner ut det er i morgen man har time [emoji13]
Skal jeg anbefale deg en god almanakk? [emoji6]
Hilsen papirplanleggingsdilla

Dotrening fortsetter:
Frøkna har ikke tisset i bhg i dag [emoji53]

Back
Topp