♫ Skravletråd Mars ♫

Guttungen har,skal være dinosaur :) lurer på om frøkna skal være marihøne. Får se:)
Høres ut som monstersøte kostymer jo! Noen spesiell dinosaur han prøver å se ut som?

Vil ikke kalle det racer traktor nei[emoji12] en rød stor og gammel Massey Ferguson...
Flink du er da! Tøffere enn meg[emoji23]

Så koselig med ny lekekompis[emoji2] som bor i nærheten?

Gøy å prøve da :D hadde god veiledning da ;)

Er vel ikke så interesserte i hverandre enda men [emoji14] når de blir litt større så :)
De bor visst rett oppi gata og rett over lekeplassen oppi feltet. Vi bor på andre siden av veien, ikke i felt, men har ingen lekeplass på denne siden. Er ikke så mange barn på den aldere rundt her. De fleste er vel rundt 6-7.

Da har jeg vært å kjøpt et par ullgensere til frøkna.
Har snakket med dem i bhg, som var veldig positive mtp bleieslutt. Bare å ta med ekstra skift :D
Hvor mange skift bør jeg ha der i starten tro? Hun har ikke hatt noen uhell hjemme, men vet jo ikke hvordan det blir i bhg.

Har snakket med dem i bhg, som var veldig positive mtp bleieslutt. Bare å ta med ekstra skift :D
Hvor mange skift bør jeg ha der i starten tro? Hun har ikke hatt noen uhell hjemme, men vet jo ikke hvordan det blir i bhg.
Nja. 5? [emoji1] Bedre med for mye enn for lite. Kan være fort gjort å glemme seg når en leker :)

Så bra de var positive da [emoji16]

Ville hatt en del... bedre med for mye enn for lite. Tenker hvertfall 3 skift. Blir spennende da!

Pause på jobb :) etterpå er det kontraktsmøte med kjøper av vår leilighet, og så tannlege :( en bra dag med andre ord [emoji30][emoji30]

Typen som var på besøk, så mye mer trist enn deilig at han dro. Men nå ser det ut som prosjekt avstandsforhold avsluttes i juni/juli i år :)

og hadde ikke mye valg, bikkja var så tissatrengt at ho var gul i øynene ;)

Flytter han til deg? [emoji173][emoji173]

Ausj, det såg ikke noe behagelig ut.
Hatt det lenge?
Klorer seg mer og mer opp. Eskalert siste uken, men merkelig nok bare dette låret som får gjennomgå så mye.

Smører med forebyggende eksem-krem (canoderm) og bare fet krem (locobase) når der er åpne sår og litt sårsalve (brudeline) da det så litt gult og guffent ut i kloremerkene... Men blir ikke bedre

Neste gang får mamma lære å kjøre selv. Sittet her en time nå å venter på hu [emoji85] Lei!

Back
Topp