Høres ut som monstersøte kostymer jo! Noen spesiell dinosaur han prøver å se ut som?Guttungen har,skal være dinosaurlurer på om frøkna skal være marihøne. Får se
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som monstersøte kostymer jo! Noen spesiell dinosaur han prøver å se ut som?Guttungen har,skal være dinosaurlurer på om frøkna skal være marihøne. Får se
![]()
Ikke sant. Menmen [emoji87]Kjipt at det bare er rundt oslo[emoji849] er nok mange som kunne trengt en oppgradering![emoji12]
Vil ikke kalle det racer traktor nei[emoji12] en rød stor og gammel Massey Ferguson...
Flink du er da! Tøffere enn meg[emoji23]
Så koselig med ny lekekompis[emoji2] som bor i nærheten?
Nja. 5? [emoji1] Bedre med for mye enn for lite. Kan være fort gjort å glemme seg når en lekerDa har jeg vært å kjøpt et par ullgensere til frøkna.
Har snakket med dem i bhg, som var veldig positive mtp bleieslutt. Bare å ta med ekstra skift
Hvor mange skift bør jeg ha der i starten tro? Hun har ikke hatt noen uhell hjemme, men vet jo ikke hvordan det blir i bhg.
Da har jeg vært å kjøpt et par ullgensere til frøkna.
Har snakket med dem i bhg, som var veldig positive mtp bleieslutt. Bare å ta med ekstra skift
Hvor mange skift bør jeg ha der i starten tro? Hun har ikke hatt noen uhell hjemme, men vet jo ikke hvordan det blir i bhg.
Følger du oss på snap?? Kan lønne seg![]()
![]()
Føler at 3 forretningsreiser til Trondheim og et heldagskurs i Oslo denne måneden kan bli litt slitsomt
Typen som var på besøk, så mye mer trist enn deilig at han dro. Men nå ser det ut som prosjekt avstandsforhold avsluttes i juni/juli i år
og hadde ikke mye valg, bikkja var så tissatrengt at ho var gul i øynene![]()
Håper det, men han skal på konroll om to uker så da tenker jeg han skal ha nyeHehe, håper brillene lar seg fikse![emoji4]
Klorer seg mer og mer opp. Eskalert siste uken, men merkelig nok bare dette låret som får gjennomgå så mye.Ausj, det såg ikke noe behagelig ut.
Hatt det lenge?
Ja. Gjør det vet duFølger du oss på snap?? Kan lønne seg![]()
![]()
2 av turene til Trondheim er opp og ned samme dag, en med hotell.Med hotell eller tur/retur?
Snill su er som gjør dette for henne da [emoji7]Neste gang får mamma lære å kjøre selv. Sittet her en time nå å venter på hu [emoji85] Lei!
Ikke sant? [emoji56] Jaja nå kom hu ut. Bare vente til regninga er klar. Siden man kan jo ikke betale noe normalt lengre. Om strømmen går, går vel alt til helvete.Snill su er som gjør dette for henne da [emoji7]
Hehe [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]Ikke sant? [emoji56] Jaja nå kom hu ut. Bare vente til regninga er klar. Siden man kan jo ikke betale noe normalt lengre. Om strømmen går, går vel alt til helvete.