♫ Skravletråd Mars ♫

God morgen! Da var det fredag igjen! Her i Oslo er det regn og tunge skyer. Deilig innevær! :) skal en tur på trening (med mini på Babysats) og etter det en tur ut for å finne solhatt og solbriller til baby. Ingen som har fått inn enda så sliter litt med den! Rekker ikke bestille på nett (drar neste torsdag) sportsbutikk kan kanskje ha?

Deres planer for dagen?

Håper du fikk tak i det du trengte[emoji4]
Her har det vært jobb og middag mrd gutta.. mannen er bortreist hele helgen, så vi må prøve å kose oss litt ekstra[emoji173]

Uff da[emoji20] var det sånn med L også??
Håper det roer seg snart[emoji4]
Her er alt som før[emoji12] hektisk og kaotisk! Men vi har det bra[emoji4]

Ja. Gikk på krykker i fire mnd. Men er blitt verre tidligere denne gangen. Men nå skal jeg få behandling hos manuell terapaut på mandag så håper det hjelper på. Sist gang var det ikke kapasitet til å ta meg inn på behandling så gikk bare og ble verre og verre :p

God morgen, det et fredag.

En sendt på skolen og ei levert i bhg. Frokost for meg og lillemor. Joghurt til henne, skive til meg. Som hun smaker litt.

Så skal vi på ukas tredje tur på shopping... Denne gangen uten min mor. Men jeg tok det siste brødet fra fryseren så da skal jeg på obs. De selger 3 for 2, så jeg kjøper 6 eller 9 brød jevnt og trutt.

Håper dere har hatt en super fredag[emoji2]

Takk, det trengs [emoji14]
Uideelt å bo med råtten vegg, og har heller ikke så lyst til å leie der vi leide før (veldig lite). Trenger noe større, og ikke helseskadelig. ><
Uff ja ! Krysser fingre for at det går i orden [emoji8]
Taco [emoji7] Det er så godt! Kos deg :)
Kjempegodt [emoji7] Storfavoritt med barna også [emoji7]

Uff ja ! Krysser fingre for at det går i orden [emoji8]

Kjempegodt [emoji7] Storfavoritt med barna også [emoji7]
Herlig det! Slår godt an hos vesla her også. Favorittmaten, det. Hun kunne levd på Taco [emoji14]

Håper dere har hatt en super fredag[emoji2]
Ja, vi gikk oss først en lang trilletur, tok et par pokegym så jeg for første gang i historien fikk tjent 20 pokepenger på en dag og ganske mange stop (for meg å være, kanskje 20-30. Jeg leser jo om dem som spinner 100-200 på en dag...) og fikk handlet etterpå.

Back
Topp