♫ Skravletråd Mars ♫

Tror ikke du er så kresen allikevel jeg, når jeg har hørt om de tingene du liker, som f.eks. lakris. :hilarious:

Ble endelig trofast mot røttene mine til slutt, etter å ha misoppfattet hvordan ting egentlig skal være. :knegg:

Skal dere spise noe godt til fredagskosen? Er jo så mange som har fast taco e.l. Har ikke det vi... Burde kanskje ha hatt det, for å ha sluppet å spekulert hva man skal spise hele tiden. :p
Vi har som regel taco på fredagene. Taco eller pizza.

Uff ja! Tar sin tid. Og vil ikke se den en gang til. Blir så sinna i enkelte episoder jo [emoji23] Og trist i andre[emoji23] GOT får frem alle følelser gitt!
Det er helt sikkert å visst. Når Snow "døde" var jeg så sinna at jeg kunne knust tven:confused:

Nr 6 i den der pacific bay eller hva den heter? Har jo ingen som spiller. Så nå vente 3 dager på rapporter da. Men spiller de om igjen da for å få klistermerker. Er lvl 136 nå da :)
Visste ikke før idag (så en reklame på fb) at det var kommet enda en versjon av Criminal case, så lastet ned den. I den vanlige har jeg kommet til nr 30 og level 76.

Det er helt sikkert å visst. Når Snow "døde" var jeg så sinna at jeg kunne knust tven:confused:
Hahaha! Jeg også. Litt sånne følelser brakte SOA også frem. En periode der ble jeg så sint at jeg nekta å se mer på 1.5 år faktisk.... [emoji23]

Visste ikke før idag (så en reklame på fb) at det var kommet enda en versjon av Criminal case, så lastet ned den. I den vanlige har jeg kommet til nr 30 og level 76.
Når du er ferdig med den kommer du til flyplassen. Så går jo videre da uansett [emoji1]

DAUER:
Var en kunde innom. Ser han er brun, så jeg spør nå om han har vert i syden. Ser han blitt betenkt. Men svarer tilslutt:
-Nei, det er spray.
-Spray? spør jeg. Litt lettere blond.
-Ja, jeg driver med fitness, så da må jeg spraye meg brun.

:laughing025:laughing025:laughing025:laughing025
Lurer på om han så at jeg holdt på å dette under bordet :laughing021

Når du er ferdig med den kommer du til flyplassen. Så går jo videre da uansett [emoji1]
Ok, så det er bare en forlengelse av den andre. Greit å vite :)

Uff da bekkentrøbbel er kjipt

Jepp. Ble mer plaga denne gangen enn sist svangerskap. Men så lenge ungen i magen har det fint :) får iallefall behandling på mandag for bekkenet:)

Var innom rema butikken rett borti her i dag, og skulle kjøpe meg sitronfromasj. Og de hadde ikke! Og han i kassen var ikke sikker på om de fikk inn igjen, for de hadde ikke hatt på en stund.. og nå har jo jeg veldig lyst på siden jeg har lest her inne.. :p

Moahahahaha! Sånn er det når man er for "tøff i trynet" mot andre her inne - du jinxet det! :taunt010 ;)

637ce5af61e1a48956d019e8030f6972.jpg
Hovedsaklig disse er favoritter. Foruten er det jo mer foruftige sko også. Men kasta nettopp en haug med gamle halvødelagt sko :eek:

Mitt skoROM er "beryktet", så tør ikke poste det her, i tilfelle jeg blir gjenkjent. ;) Men her er et lite utdrag med pumps o.l. fra før vi flyttet. Har bortimot 200 par sko... :smiley-ashamed005 Ga bort nesten 100 par sist vi flyttet... :bag:

thumb_IMG_1559_1024.jpg

Mitt skoROM er "beryktet", så tør ikke poste det her, i tilfelle jeg blir gjenkjent. ;) Men her er et lite utdrag med pumps o.l. fra før vi flyttet. Har bortimot 200 par sko... :smiley-ashamed005 Ga bort nesten 100 par sist vi flyttet... :bag:

Vis vedlegget 219960
Oh my gad! [emoji7][emoji7][emoji7] Love! Når jeg ble sammen med mannen hadde jeg nærmere 100 par. Men etter svangerskap vokste føttene litt, så mange falt bort.... Også brakk jeg ankelen... Så vanskelig å finne sko som ikke gjør at jeg kjenner skruene i ankelen. Så veldig mye er falt bort dessverre. Og nå har jeg krympa veldig, så nå er jeg en str mindre enn før. Så da plutselig er jo mange av skoa for store igjen [emoji23][emoji23]

Back
Topp