Morsom du
Mai tipper jeg
Jeg tipper i løpet av mars[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Morsom du
Mai tipper jeg
Elsker Blacklist![emoji2]
Takk takk
Stas med flere gutter
[emoji23][emoji23][emoji23] uff så synd på deg [emoji23]
Solgte på Coop ekstra også her,sitronfromasj altså![]()
De karamellfromasj fra isbjørn is, men ingen sitron fromasj. Og han i kassen kunne ikke si om de fikk det inn igjen. Men de hadde ikke hatt de siden før jul. Krise. Har gått å gledet meg hele uken. Tror jeg må ta meg en kjøretur når ungene er i seng i kveld![]()
Guuud jeg har shoppet slt for mye
Titter innom en kjapp tur, småen har ett veldig stort behov for mammaen sin akkurat nå så lite bv tid...
ROPER :GOD MORGEN alle sammen. DET ER HEEEEELG![]()
De karamellfromasj fra isbjørn is, men ingen sitron fromasj. Og han i kassen kunne ikke si om de fikk det inn igjen. Men de hadde ikke hatt de siden før jul. Krise. Har gått å gledet meg hele uken. Tror jeg må ta meg en kjøretur når ungene er i seng i kveld![]()

Kjøpte fjord årets på 70% til snuppa. Alltid hatt den til storebror. Veldig fornøyd!
Takk, det trengs [emoji14]Masse lykke til [emoji1][emoji1]
Taco [emoji7] Det er så godt! Kos degTaco fortært. Nå spille fisken med familien litt før sofaen frister [emoji16] Ha en fin fredag [emoji41]
Koselig å bli husket på [emoji3]Koselig at du titter innom innimellom[emoji2]
Her er alt som vanlig!
Takk, vi falt pladask for utsikten og elsker å bo her.![]()
Daaa skal jeg innom der på mandagKjøpte på rema på exibithion![]()

Fornøyd med den! Og han var kjempeglad. Vinn-vinn [emoji23]
Takk i like mådegår greit med mann og barn. Jeg er gravid og har bekkenløsning uttav he**
så ligger hjemme sykemeldt for tiden
enn med dere?
![]()