♫ Skravletråd Mars ♫

Takk:) en flott blå dress med blomster på til jenta mi:)
8676153e560f02c4e43494b5d6c91938.jpg

Den var nydelig!

Titter innom en kjapp tur, småen har ett veldig stort behov for mammaen sin akkurat nå så lite bv tid...

Barna først :) er jo litt godt når man ser at de trenger oss :)

c4da16b6b6dafe3e8aeae11ba08d89c6.jpg

Snuppa fikk smake, hun likte det ikke [emoji23][emoji23] jaja... mer på meg!

Skulle kjøpe sånn på rema i dag, også hadde de ikke!!! Hva er det for noe tull? Fikk en pez av største da, med sitron smak. Det er jo nesten det samme..

Må passe på at nærmeste rema fører isbjørn is [emoji13]

Hallo damer! Hvordan går det med dere? Har dere allerede rukket å ta helg? Ønsker dere alle ei finfin helg! :D

Titter innom :)
Heihei! Prøvde oss på å søke husbanklån her om dagen.. Må komme oss ut av huset her, helst litt fort, så håååper veldig på at vi får det.. :o

Hallo damer! Hvordan går det med dere? Har dere allerede rukket å ta helg? Ønsker dere alle ei finfin helg! :D
Heihei! Her er det full sykemelding for tiden, og med vinterferien for ungen (som i tillegg har vært hos besteforeldre siden onsdag), føler jeg at jeg har hatt helg ganske lenge nå [emoji28]
Ikke lagt på meg mer enn ca 1kg ila svangerskapet til nå, men tror jeg henter meg godt inn denne uken altså. [emoji14]

Hva med deg? God helg til deg!

Taco fortært. Nå spille fisken med familien litt før sofaen frister [emoji16] Ha en fin fredag [emoji41]

Må passe på at nærmeste rema fører isbjørn is
emoji13.png
De karamellfromasj fra isbjørn is, men ingen sitron fromasj. Og han i kassen kunne ikke si om de fikk det inn igjen. Men de hadde ikke hatt de siden før jul. Krise. Har gått å gledet meg hele uken. Tror jeg må ta meg en kjøretur når ungene er i seng i kveld :p

Back
Topp