Så hyggelig med Datenight midt i uken og dafredag neste gang
![]()
Absolutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hyggelig med Datenight midt i uken og dafredag neste gang
![]()
Iiiik!! Jeg tør ikke å se på!!!![]()
![]()
JAAAAA!!!!!![]()
Takken flott blå dress med blomster på til jenta mi
![]()
![]()
Titter innom en kjapp tur, småen har ett veldig stort behov for mammaen sin akkurat nå så lite bv tid...
Den var nydelig!
Jaa. Butikken jeg vant hos sendte den idag så gleeder meg så til å få den![]()
Skulle kjøpe sånn på rema i dag, også hadde de ikke!!! Hva er det for noe tull? Fikk en pez av største da, med sitron smak. Det er jo nesten det samme..![]()
Snuppa fikk smake, hun likte det ikke [emoji23][emoji23] jaja... mer på meg!
Skulle kjøpe sånn på rema i dag, også hadde de ikke!!! Hva er det for noe tull? Fikk en pez av største da, med sitron smak. Det er jo nesten det samme..
Helg.Hallo damer! Hvordan går det med dere? Har dere allerede rukket å ta helg? Ønsker dere alle ei finfin helg!![]()
Heihei! Her er det full sykemelding for tiden, og med vinterferien for ungen (som i tillegg har vært hos besteforeldre siden onsdag), føler jeg at jeg har hatt helg ganske lenge nå [emoji28]Hallo damer! Hvordan går det med dere? Har dere allerede rukket å ta helg? Ønsker dere alle ei finfin helg!![]()
[emoji23][emoji23][emoji23] uff så synd på deg [emoji23]![]()
Snuppa fikk smake, hun likte det ikke [emoji23][emoji23] jaja... mer på meg!
Masse lykke til [emoji1][emoji1]Titter innom![]()
Heihei! Prøvde oss på å søke husbanklån her om dagen.. Må komme oss ut av huset her, helst litt fort, så håååper veldig på at vi får det..![]()
Hva er deres favorittserier for øyeblikket?
Hei hei [emoji4] har ikke tid så ofte å sitte her inne. Hva skjer hos dere i kveld? [emoji4]
De karamellfromasj fra isbjørn is, men ingen sitron fromasj. Og han i kassen kunne ikke si om de fikk det inn igjen. Men de hadde ikke hatt de siden før jul. Krise. Har gått å gledet meg hele uken. Tror jeg må ta meg en kjøretur når ungene er i seng i kveldMå passe på at nærmeste rema fører isbjørn is![]()
Orker ikke nå