♫ Skravletråd Mars ♫

var så kjedelig uten profil bilde. Så fant ut at nå var tiden inne :p :p

Hatt en god natt når jeg først klarte å sovne.
Etter den tråden her inne med: hva gjør du når du ikke får sove?
Fikk jeg selvsagt ikke sove:p :p

Din natt da?

Hahaha! Sorry, jeg opprettet tråden for å høre hva folk gjorde når de ikke fikk sove, i håp om at man kanskje fikk råd om hvordan man kunne sovne etterhvert. Ikke for at folk skulle bli holdt lengre våkne! :p

Sovet godt her, men ikke så tungt - er på alerten i tilfelle litjtuppa vår trenger noe. Men hun har snorket stort sett i hele natt hun også, og tendensen fortsetter her etter at vi har stått opp. ;)

Så du hadde

Hahaha! Sorry, jeg opprettet tråden for å høre hva folk gjorde når de ikke fikk sove, i håp om at man kanskje fikk råd om hvordan man kunne sovne etterhvert. Ikke for at folk skulle bli holdt lengre våkne! :p

Sovet godt her, men ikke så tungt - er på alerten i tilfelle litjtuppa vår trenger noe. Men hun har snorket stort sett i hele natt hun også, og tendensen fortsetter her etter at vi har stått opp. ;)

regna med at det var av den grunnen du oppretta tråden.
Var sikkert fordi jeg svarte -har aldri problem med å sove, jeg fikk svi :P
Har lært til neste gang

En lite gjennom tenkt Musemor her i dag..

Har vært og trent og dusjet.
Tar på med en gammel treningsbukse og t-skjorte og går opp i stuen.
Mannen spør om jeg kjøpte brød på veien siden jeg går forbi butikken, ops, matpakker!!
Vel, vel, trenger egentlig også med Cola Zero.
Slenger på meg jakken og et par sko og kjører ned i butikken.

Midt inni butikken når jeg holder en 8-pk. 1,5 l Cola Zero mellom armene og et brød ligger oppå innser jeg 3 ting:
1. Denne buksen ble kjøpt før jeg begynte å gå ned i vekt
2. Buksen er litt lang i beina slik at enden går under skoene og gjør at den glir enda lettere ned
3. Jeg har ikke truse på meg..........

:laughing021 Få høre fortsettelsen på punkt 4 og utover også da! :P

Snille mannen din :) godt når man ikke har hatt noen god dag at mannen kommer hjem med noe godt :) Er kronisk syk selv, så kjenner meg godt igjen å få grått litt, og få ut litt av den frustrasjonen gjennom det. Har jeg en dårlig dag kommer også mannen hjem med litt jeg kan kose meg med, eller noe god/enkel mat vi kan spise. Håper du får det litt bedre snart!

Ja det er han [emoji173] det er ikke lett alltid... det er så koselig det [emoji4] jeg takler psyken min bedre for hver dag som går

Mannen kom hjem med sjokolade
emoji173.png
han visste jeg ikke hadde en god kveld han. Nei nå er det litt serie så er det natta
emoji4.png
kommer sterkere tilbake
emoji4.png

Sov godt
emoji173.png

Godt du har så snill mann, gjør hverdagen litt lettere når man får kjærlighet og omsorg fra sin kjære. Håper dere koste dere og har hatt ei god natts søvn. Sender deg en klem. :Heartred

God bedring.Godt du har en mann som passer på deg :)

Håper dagen idag blir bedre
Han er så gull å ha [emoji173] dagen i dag er bedre! Så lenge vi ikke prater om det teamet. Må etter hvert lære meg dette, men akkurat nå har jeg ikke psyke til det.
Takk for det forresten [emoji173]

Det har jeg gjort [emoji173] håper på litt mer romantikk neste gang. Jobb i morgen, så måtte ta det rolig og gå hjem til fornuftig tid.

Så bra dere koste dere! Var det ikke mye romantikk på komikveld? :P Tok det ikke igjen når dere kom hjem da? ;) Ha en fin dag på jobb, snart helg! YAY! :D

Vil gi deg en klem jeg [emoji813]red[emoji813]red[emoji813]red
ME er en grusom sykdom.
Har du vert på rehab.senter? Lenge siden du fikk diagnosen?
Tusen takk [emoji173] ja, det er det... nei har ikke vært det :/ 2014 men vært syk siden 2008/2009

God morgen, det et fredag.

En sendt på skolen og ei levert i bhg. Frokost for meg og lillemor. Joghurt til henne, skive til meg. Som hun smaker litt.

Så skal vi på ukas tredje tur på shopping... Denne gangen uten min mor. Men jeg tok det siste brødet fra fryseren så da skal jeg på obs. De selger 3 for 2, så jeg kjøper 6 eller 9 brød jevnt og trutt.

Godt du har så snill mann, gjør hverdagen litt lettere når man får kjærlighet og omsorg fra sin kjære. Håper dere koste dere og har hatt ei god natts søvn. Sender deg en klem. [emoji813]red
Tusen takk for så fine ord [emoji173] han er gull å ha [emoji173] jeg sov godt jeg [emoji4] nå får vi snart komme oss avgårde til bhg med storesøster

God morgen, det et fredag.

En sendt på skolen og ei levert i bhg. Frokost for meg og lillemor. Joghurt til henne, skive til meg. Som hun smaker litt.

Så skal vi på ukas tredje tur på shopping... Denne gangen uten min mor. Men jeg tok det siste brødet fra fryseren så da skal jeg på obs. De selger 3 for 2, så jeg kjøper 6 eller 9 brød jevnt og trutt.
God morgen Sara.
Stor handling av brød er lurt. Jeg også gjør det samme. Føler meg temmelig tåpelig når jeg står med brødmaskinen og skal skjære opp 6 brød :shy::shy: men elsker å ha de ferdig skjært:cool:

Back
Topp