♫ Skravletråd Mars ♫

En liten lunch gåte. Fikk den klasket i pulten min før jeg skulle gå[emoji16]
cedd586907224a99cd3b05cad1eb4574.jpg

Klarte den etter en liten stund[emoji6]
7???

Vi vil se bilde[emoji6][emoji6] hva har du sammen med nudlene?

Så ikke denne før nå og rakk ikke å ta bilde av maten før den havnet i magen. :P Fant et på det store internettet. Det er nudler med svart bønnesaus, squash, løk, vårløk, gulrot, erter og agurk.

Vedlegg

• Jjajangmyeon-21.jpg
    Jjajangmyeon-21.jpg
    194,2 KB · Visninger: 12
:D Og så er jeg veldig kresen da, så ja kanskje ikke jeg liker det :p
Sies det det at asiater ikke like lakris? Har ikke hørt det jeg, men så bra du ble trofast til dine røtter :p

Nå har jeg stått opp, tenkte det var på tide... må jo få noe ut av dagen.

Tror ikke du er så kresen allikevel jeg, når jeg har hørt om de tingene du liker, som f.eks. lakris. :hilarious:

Ble endelig trofast mot røttene mine til slutt, etter å ha misoppfattet hvordan ting egentlig skal være. :knegg:

Skal dere spise noe godt til fredagskosen? Er jo så mange som har fast taco e.l. Har ikke det vi... Burde kanskje ha hatt det, for å ha sluppet å spekulert hva man skal spise hele tiden. :P

Tror ikke du er så kresen allikevel jeg, når jeg har hørt om de tingene du liker, som f.eks. lakris. :hilarious:

Ble endelig trofast mot røttene mine til slutt, etter å ha misoppfattet hvordan ting egentlig skal være. :knegg:

Skal dere spise noe godt til fredagskosen? Er jo så mange som har fast taco e.l. Har ikke det vi... Burde kanskje ha hatt det, for å ha sluppet å spekulert hva man skal spise hele tiden. :p
:hilarious: Lettere å skrive hva jeg liker enn ikke liker, så ja veldig kresen.

I dag blir det lasagne. Skal prøve å lage den fra Toro, Original lasagne. Ellers bruker vi bare noe så enkelt som glass fra Dolmio, den med cheddar og fløte. Mannen ble litt lei taco, så har en pause fra det. Men hadde det ikke fast nei. Spørs hva vi har lyst på når vi skriver middagslista. (selv om det likevel blir endringer) I morgen er det koteletter :)

:hilarious: Lettere å skrive hva jeg liker enn ikke liker, så ja veldig kresen.

I dag blir det lasagne. Skal prøve å lage den fra Toro, Original lasagne. Ellers bruker vi bare noe så enkelt som glass fra Dolmio, den med cheddar og fløte. Mannen ble litt lei taco, så har en pause fra det. Men hadde det ikke fast nei. Spørs hva vi har lyst på når vi skriver middagslista. (selv om det likevel blir endringer) I morgen er det koteletter :)

Lager som regel det meste fra scratch vi, men det Dolmio-glasset du nevnte er veldig god. :) Usikker på hva vi skal ha altså... Lyst på fisk, men det har jeg lyst på hver dag. :P Vi spiser så lite svin og okse vi. Så Obs´n har tilbud på kottiser i uka her, burde kanskje ha fylt opp fryseren til grilling litt senere...

Lager som regel det meste fra scratch vi, men det Dolmio-glasset du nevnte er veldig god. :) Usikker på hva vi skal ha altså... Lyst på fisk, men det har jeg lyst på hver dag. :p Vi spiser så lite svin og okse vi. Så Obs´n har tilbud på kottiser i uka her, burde kanskje ha fylt opp fryseren til grilling litt senere...
Lager noe fra scratch og noe gjør vi enkelt. Fisk står ikke høyest på lista hos meg, men mannen ønsker mer av det :wacky: Burde ha det oftere for det er sunt, men ikke favoritten nei. Ja du får fylle opp fryseren og være klar for grillsesongen :)

Jeg óg spiller criminal case :) Har en liten pause nå da men har tenkt å begynne på igjen. Hvor langt har du kommet?
Nr 6 i den der pacific bay eller hva den heter? Har jo ingen som spiller. Så nå vente 3 dager på rapporter da. Men spiller de om igjen da for å få klistermerker. Er lvl 136 nå da :)

Denne hadde gått meg hus forbi i går! :eek: Så bare at Ronja hadde kommentert den nå, og lette febrilsk etter det opprinnelige innlegget - YAY! Gult er kult! :D Jeg også elsker farger, på klær, sko og det som er! :gen014 Siste innkjøpet av et gult plagg var denne buksa, men dessverre ble det retur, fordi passformen var ikke SÅ god som Norrønabuksene mine... :sorry:
Åå! Den var jo dritkul! Hvor er den funnet? [emoji7]

Hørte jeg noen snakke om SKO?!? :excited001 Er ikke for ingenting navnet er "Shoegrl"! ;) Vil se skosamlingen din en dag!! :D
637ce5af61e1a48956d019e8030f6972.jpg
Hovedsaklig disse er favoritter. Foruten er det jo mer foruftige sko også. Men kasta nettopp en haug med gamle halvødelagt sko :o

Var innom rema butikken rett borti her i dag, og skulle kjøpe meg sitronfromasj. Og de hadde ikke! Og han i kassen var ikke sikker på om de fikk inn igjen, for de hadde ikke hatt på en stund.. og nå har jo jeg veldig lyst på siden jeg har lest her inne.. :p

Var innom rema butikken rett borti her i dag, og skulle kjøpe meg sitronfromasj. Og de hadde ikke! Og han i kassen var ikke sikker på om de fikk inn igjen, for de hadde ikke hatt på en stund.. og nå har jo jeg veldig lyst på siden jeg har lest her inne.. :p
Hahaha! Får du erfare det som vi andre sliter med heeeele tiden [emoji23]

Back
Topp