God morgen! Ny dag, nye muligheter![]()
God kveld[emoji2] hatt en fin dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen! Ny dag, nye muligheter![]()
God morgen.
Nye eller fra advent?![]()
Ja det er sant. Vi må få se bilde av tingene du shopper![]()
Jeg har lyst på snøløvgenser [emoji23][emoji23] Men tenker at jeg først prøver meg på pannebånd og luer evnt. Har prøvd meg på sokk. Og fikk nå til hælen og det. Men forstår jo ikke alt av oppskrifter. Så jeg går for "satser på" [emoji23] Fikk nå til pannebånd. Så må strikke en til hu andre også. Så skal jeg prøve meg på en sennepsgul lue til meg selv og vurderer å hive inn mønster i den for å teste det også ut ! [emoji33] Vi får nå se gitt.Neimen er det fler enn meg? Så bra da! Har 2 halvleste bøker fra jul og påske 2015/16 som skal fullføres og skal en tur på en strikkesjappe og kjøpe nybegynner kit. ( om det finnes)
Tips til hva jeg bør starte med? Vil gjerne ha en trendy selvstrikket genser med det er kanskje å ta seg litt vann over hode...
God morgen alle sammen![]()
Ja [emoji56] Elsker det. Både i interiør og i klær. Har gule sko og gul veske. Sikler på ei gul bukse [emoji23] Har gul kjole. Brukt den mye. Og fått mange komplimenter da for å bruke farger i det hele tatt [emoji23]
Senere en gang![]()
God morgen alle sammen
Absolutt [emoji7] Sko er også ett kapittel. Gule, lilla, svarte, brune, hvite, grønne, blomster. Det aller meste gitt [emoji7]Det er sprekt da![emoji2] alle burde innført litt mer farger i livet sitt!
98.000 innlegg nådd
Jeg har lyst på snøløvgenser [emoji23][emoji23] Men tenker at jeg først prøver meg på pannebånd og luer evnt. Har prøvd meg på sokk. Og fikk nå til hælen og det. Men forstår jo ikke alt av oppskrifter. Så jeg går for "satser på" [emoji23] Fikk nå til pannebånd. Så må strikke en til hu andre også. Så skal jeg prøve meg på en sennepsgul lue til meg selv og vurderer å hive inn mønster i den for å teste det også ut ! [emoji33] Vi får nå se gitt.
Jeg har lest Eragon i 4 år snart [emoji23] Tror jeg bare ble litt lei gitt.
Har bare kjøpt litt smått på europris jeg. Kjøpe ordentlig om jeg kommer så langt at jeg skal prøve meg på genser [emoji14]
God morgen alle sammen![]()
Håper dere har fått en fin og god start på dagen![]()
Våknet opp til -7 idaghuttetu... Idag står husvask på planen her
![]()
Takk neste mål 100 000
Yey ut å shoppe blå babyklær![]()
Haha det er ikke farlig, og det er egentlig ikke så stress (om man bare ser bort ifra det lange håret som skal taes) [emoji14]
Så bra, mye på planen i dag?
Begynne med lue var smart!
Da prøver jeg det. Dette blir spennende Hehe...
Eragorn det er bokserie eller?
Selv er jeg halvveis inn i Jo Nesbø Politi og Kepler Pantagoniaraporten (eller noe sånt)
Plutselig, midt i en bok får jeg vandrende tanker. Så, når jeg har lest en side mer enn 2 ganger gir jeg opp [emoji23]
Når er du i mål med det da?[emoji2] neste uke??
God kveld[emoji2]
Håper huset er rent og pent nå! Jeg har vært på jobb og foreldremøte idag[emoji4]