♫ Skravletråd Mars ♫

Neimen er det fler enn meg? Så bra da! Har 2 halvleste bøker fra jul og påske 2015/16 som skal fullføres og skal en tur på en strikkesjappe og kjøpe nybegynner kit. ( om det finnes)

Tips til hva jeg bør starte med? Vil gjerne ha en trendy selvstrikket genser med det er kanskje å ta seg litt vann over hode...
Jeg har lyst på snøløvgenser [emoji23][emoji23] Men tenker at jeg først prøver meg på pannebånd og luer evnt. Har prøvd meg på sokk. Og fikk nå til hælen og det. Men forstår jo ikke alt av oppskrifter. Så jeg går for "satser på" [emoji23] Fikk nå til pannebånd. Så må strikke en til hu andre også. Så skal jeg prøve meg på en sennepsgul lue til meg selv og vurderer å hive inn mønster i den for å teste det også ut ! [emoji33] Vi får nå se gitt.

Jeg har lest Eragon i 4 år snart [emoji23] Tror jeg bare ble litt lei gitt.

Har bare kjøpt litt smått på europris jeg. Kjøpe ordentlig om jeg kommer så langt at jeg skal prøve meg på genser [emoji14]

Ja [emoji56] Elsker det. Både i interiør og i klær. Har gule sko og gul veske. Sikler på ei gul bukse [emoji23] Har gul kjole. Brukt den mye. Og fått mange komplimenter da for å bruke farger i det hele tatt [emoji23]

Det er sprekt da![emoji2] alle burde innført litt mer farger i livet sitt!

Det er sprekt da![emoji2] alle burde innført litt mer farger i livet sitt!
Absolutt [emoji7] Sko er også ett kapittel. Gule, lilla, svarte, brune, hvite, grønne, blomster. Det aller meste gitt [emoji7]
05c94db2f4d9c4a3365a7e7a519e215c.jpg

Også favoritt treningstightsen min da [emoji7]

Ja til farger! [emoji41]

Jeg har lyst på snøløvgenser [emoji23][emoji23] Men tenker at jeg først prøver meg på pannebånd og luer evnt. Har prøvd meg på sokk. Og fikk nå til hælen og det. Men forstår jo ikke alt av oppskrifter. Så jeg går for "satser på" [emoji23] Fikk nå til pannebånd. Så må strikke en til hu andre også. Så skal jeg prøve meg på en sennepsgul lue til meg selv og vurderer å hive inn mønster i den for å teste det også ut ! [emoji33] Vi får nå se gitt.

Jeg har lest Eragon i 4 år snart [emoji23] Tror jeg bare ble litt lei gitt.

Har bare kjøpt litt smått på europris jeg. Kjøpe ordentlig om jeg kommer så langt at jeg skal prøve meg på genser [emoji14]

Begynne med lue var smart!
Da prøver jeg det. Dette blir spennende Hehe...

Eragorn det er bokserie eller?

Selv er jeg halvveis inn i Jo Nesbø Politi og Kepler Pantagoniaraporten (eller noe sånt)

Plutselig, midt i en bok får jeg vandrende tanker. Så, når jeg har lest en side mer enn 2 ganger gir jeg opp [emoji23]

Haha det er ikke farlig, og det er egentlig ikke så stress (om man bare ser bort ifra det lange håret som skal taes) [emoji14]
Så bra, mye på planen i dag?

Høres jo veldig stress ut da[emoji13] fryse sengetøy osv...

Vært en hektisk dag ja[emoji4] jobb, utredning på mellomste og foreldremøte på skolen[emoji4]

Kan øve seg litt mer på småprosjekter føler jeg :)

Eragon er en fantasyserie ja. Drager og sånt noe. En film er ute og trilogien ble aldri til. Tror jeg ble litt lei boka, siden jeg så filmen først. Også er de på engelsk [emoji14] Jeg foretrekker det da :)

Ja er fort gjort å la tankene gli og da er det plutselig så vanskelig å lese noe som helst [emoji23]
Begynne med lue var smart!
Da prøver jeg det. Dette blir spennende Hehe...

Eragorn det er bokserie eller?

Selv er jeg halvveis inn i Jo Nesbø Politi og Kepler Pantagoniaraporten (eller noe sånt)

Plutselig, midt i en bok får jeg vandrende tanker. Så, når jeg har lest en side mer enn 2 ganger gir jeg opp [emoji23]

Når er du i mål med det da?[emoji2] neste uke??

Må bare spørre jeg: hvordan får dere så mange innlegg? (Ikke totalt men pr måned)

Er det et skjult VIP skravlerom et sted her jeg har gått glipp av?
[emoji23]

Back
Topp