God morgen saraGod morgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen saraGod morgen.
Senere en gangBilde daaa??[emoji12]
Det rr veldig kjedelig, tror ikke den liker å være på tur.Så bra du koser deg i London, men kjedelig at kroppen ikke spiller helt på lag da. Går det greit å gå rundt med foten? Blitt noe bedre?
Da må jeg jo ta bilder daJa det er sant. Vi må få se bilde av tingene du shopper![]()
Isbilen som kjører her har sitronfromasj!!! Oh my gad! Nå MÅ jeg lete etter de på lørdag jo! [emoji23][emoji23][emoji23]Dritt Rema 1000. Sikkert derfor det er så stor nedgang for dem her oppe i Trøndelag, fordi dem ikke tar inn bl.a. sitronfromasj.![]()
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Husk på maks 5 innlegg etter hverandre[emoji1] En liten tur nå hvertfall. Ligger enda i senga og smådupper hvertfall [emoji14] Må senere til farmora mi og hjelpe hu å handle så![]()
Koser du deg på tur, utenom uvi?God morgen sara
Mhm. Kjente skuffelsen nå gitt. Må google om isbilen tilfeldigvis har det [emoji23]
Isbilen som kjører her har sitronfromasj!!! Oh my gad! Nå MÅ jeg lete etter de på lørdag jo! [emoji23][emoji23][emoji23]

Aha. Det glemte jeg ut. Også forsvant den tingen når jeg trykka meg inn på hvert innlegg jeg ville kommentereHusk på maks 5 innlegg etter hverandre![]()
Det rr veldig kjedelig, tror ikke den liker å være på tur.
Går greit men halter hele tiden da
Haha ja [emoji23] Jeg skal sitte parat i vinduet. Klar for å løpe. Muligens kjøre rundt i gatene med min egen isbilmusikk. På let etter fromasj.Hahaha, se bort i fra det siste innlegget mitt da... [emoji14] Jippiii!![]()
Haha ja [emoji23] Jeg skal sitte parat i vinduet. Klar for å løpe. Muligens kjøre rundt i gatene med min egen isbilmusikk. På let etter fromasj.
Lurer på om jeg skal gå i kun svart og med skimaske. Bare for å virke ekstra creepy [emoji23] Har for lite å gjør tydligvis.... [emoji85]

Det gjør jrg, elsker jo London så å være her igjen er toppKoser du deg på tur, utenom uvi?
He he lett å glemme eller tro noen skriver innlegg i mellomAha. Det glemte jeg ut. Også forsvant den tingen når jeg trykka meg inn på hvert innlegg jeg ville kommentere
Skal huske det fra nå da! [emoji23]
Den overlever nok men all den gåingen på murglv gjør den nok ikke bedreUff, også i tillegg til så mye som du gikk i går, på den vonde foten.Får håpe den er litt bedre i dag. Kanskje hotellet har en rullestol du kan få låne?
Kos deg som best i London, selv om kroppen ikke er 100%.
Ja [emoji7] Måtte kikke på kjørelista hans. Men det gjorde han! Syns å huske svigermor kjøper is fra han. Mye. Sånn typ hver gang over 2000 kr [emoji23]Men kommer isbilen til denne avsideliggende øya di altså?![]()
Ja [emoji14] Tenker liksom at denne tråden står ikke stille [emoji87][emoji85][emoji23]He he lett å glemme eller tro noen skriver innlegg i mellom