♫ Skravletråd Mars ♫

Så bra du koser deg i London, men kjedelig at kroppen ikke spiller helt på lag da. Går det greit å gå rundt med foten? Blitt noe bedre?
Det rr veldig kjedelig, tror ikke den liker å være på tur.
Går greit men halter hele tiden da

Dritt Rema 1000. Sikkert derfor det er så stor nedgang for dem her oppe i Trøndelag, fordi dem ikke tar inn bl.a. sitronfromasj. :hilarious:
Isbilen som kjører her har sitronfromasj!!! Oh my gad! Nå MÅ jeg lete etter de på lørdag jo! [emoji23][emoji23][emoji23]

Mhm. Kjente skuffelsen nå gitt. Må google om isbilen tilfeldigvis har det [emoji23]

Isbilen fører merket til denne "berømte" sitronfromasjen, men spørs om det er den samme isbilen som kjører rundt hos dere? Spiller nå "Norge rundt" sangen mens den kjører rundt, så regner nesten med det. Lykke til på jakten! :)

Det rr veldig kjedelig, tror ikke den liker å være på tur.
Går greit men halter hele tiden da

Uff, også i tillegg til så mye som du gikk i går, på den vonde foten. :( Får håpe den er litt bedre i dag. Kanskje hotellet har en rullestol du kan få låne? ;) Kos deg som best i London, selv om kroppen ikke er 100%.

Hahaha, se bort i fra det siste innlegget mitt da... [emoji14] Jippiii! :happy093
Haha ja [emoji23] Jeg skal sitte parat i vinduet. Klar for å løpe. Muligens kjøre rundt i gatene med min egen isbilmusikk. På let etter fromasj.
Lurer på om jeg skal gå i kun svart og med skimaske. Bare for å virke ekstra creepy [emoji23] Har for lite å gjør tydligvis.... [emoji85]

Haha ja [emoji23] Jeg skal sitte parat i vinduet. Klar for å løpe. Muligens kjøre rundt i gatene med min egen isbilmusikk. På let etter fromasj.
Lurer på om jeg skal gå i kun svart og med skimaske. Bare for å virke ekstra creepy [emoji23] Har for lite å gjør tydligvis.... [emoji85]

Men kommer isbilen til denne avsideliggende øya di altså? :hilarious:

Uff, også i tillegg til så mye som du gikk i går, på den vonde foten. :( Får håpe den er litt bedre i dag. Kanskje hotellet har en rullestol du kan få låne? ;) Kos deg som best i London, selv om kroppen ikke er 100%.
Den overlever nok men all den gåingen på murglv gjør den nok ikke bedre ;)
Vi storkoser oss uansett

Men kommer isbilen til denne avsideliggende øya di altså? :hilarious:
Ja [emoji7] Måtte kikke på kjørelista hans. Men det gjorde han! Syns å huske svigermor kjøper is fra han. Mye. Sånn typ hver gang over 2000 kr [emoji23]

Back
Topp