♫ Skravletråd Mars ♫

Så kjekt arbeidstiden passer deg/dere godt:) Mhm 100% ble alt for mye
Uff ja. Man blir jo sliten. Og barna har plenty med ting de også. Aktiviteter, lekser og sånt noe.
Alle nevnte kombinasjoner er digg på lapper. Jaaa egg er godt. Ble enkelt og greit i dag! Mannen ble litt skuffa da haha[emoji23]
Kjempegodt. Hendt jeg har laga cowboymat til middag. Mannen syns ikke det er helt middag da [emoji14] Men da blir det speilegg, bønner, stekt sopp, bacon og pølse. Mannen har rista brød til da [emoji14] Men sånn enkelt og greit innimellom med noe lettvint [emoji7]

Uff ja. Man blir jo sliten. Og barna har plenty med ting de også. Aktiviteter, lekser og sånt noe.

Kjempegodt. Hendt jeg har laga cowboymat til middag. Mannen syns ikke det er helt middag da [emoji14] Men da blir det speilegg, bønner, stekt sopp, bacon og pølse. Mannen har rista brød til da [emoji14] Men sånn enkelt og greit innimellom med noe lettvint [emoji7]
Mhm sant det altså . Hva aktiviteter driver dine med?

Ferdig med kjøkkenet, ene badet og starter på å legge på plass klær[emoji1360] er i støtet[emoji16][emoji16]

Jobber hos en grossist. Sitter på support telefon, pluss jobber litt i butikk.

Men er lagt opp til at vi har 6 100% stillinger i bedriften:/
Ahh skjønner . Men trives sånn egentlig ? Sett bort fra at det er litt stor stilling

Skjønner ikke hvordan vi overlevde tidligere når vi ikke visste om alle disse allergiene... :hungover:
Ble sjuke? Underernærte, tæring, og noen daua.

Sønnen min reagerer for tiden kun på valnøtter så den er ganske grei å holde seg unna. Til gjengjeld, spiser han det har vi epipen for det kan bli meget alvorlig. Tidligere reagerte han på egg, men ikke sånn på luftveiene. Det gikk på magen. Blodig diaré.

Så den på butikken den kvelden jeg saumfarte etter sitronfromasj. Tenkte på deg og Ronja da... :wtf:
Hehe
Måtte innom Bunnpris i dag for å sjekke om de hadde sitronfromasj...det hadde de ikke...Ikke det at jeg skulle ha altså :D

Mhm sant det altså . Hva aktiviteter driver dine med?
De begge går på speider, kor og svømming. Koret er rett etter skolen da. Så den tar de følge til sammen og går derifra sammen hjem :) Og svømminga er 10 min gåtur unna for eldste. Så den går hu til selv da. Resten må jeg kjøre til. Så enkelte dager kunne hatt mer timer i døgnet syns jeg [emoji14]

Går dine på noe da? [emoji1]

Mannen våkna 5 minutter før middagen var klar. Så da ble vi alle sammen og han slapp å varme det opp igjen :D Koselig [emoji7]

De begge går på speider, kor og svømming. Koret er rett etter skolen da. Så den tar de følge til sammen og går derifra sammen hjem :) Og svømminga er 10 min gåtur unna for eldste. Så den går hu til selv da. Resten må jeg kjøre til. Så enkelte dager kunne hatt mer timer i døgnet syns jeg [emoji14]

Går dine på noe da? [emoji1]
Ah en del da:) ja ikke sant,enkelte dager skulle virkelig hatt flere timer ;) de er så små. 3 åringen går på dans. Minste ingenting . De har begge gått på babysvømming og søskensvømmibf etterpå:)Bonussønn går på speider

Ah en del da:) ja ikke sant,enkelte dager skulle virkelig hatt flere timer ;) de er så små. 3 åringen går på dans. Minste ingenting . De har begge gått på babysvømming og søskensvømmibf etterpå:)Bonussønn går på speider
Uff ja. Men føler liksom alt er så fornuftig også. Lærer seg å svømme liksom [emoji14]

Og eldste brukte 2 år før vi klarte finne noe hu likte :o Hu hater og er livredd baller, så alt med ball i utgår jo da. Og hu trenger litt aktive aktiviteter. Så kjempefornøyde med å finne ting hu trives på og får trent også kroppen godt :D

Minsta bare hermer helst da [emoji14] Haha. Men de trives og vokser godt på det da. Begge to :)

Koselig med dans da :D Mine gikk på turn når de var så små [emoji1] Kjempestas det

Back
Topp