Skravletråd

Da har jeg vært hos legen. Ble ikke henvist til tidligtidlig ul. Men det bli etter hvert som jeg bynner oppfølging på st.olavs. Skal tilbake neste onsdag for å gå over alt.
Men stignnga på hcg er veldig bra torsdag 500-mandag 4000
Det e ganske bra på 4 daga.

Da har jeg vært hos legen. Ble ikke henvist til tidligtidlig ul. Men det bli etter hvert som jeg bynner oppfølging på st.olavs. Skal tilbake neste onsdag for å gå over alt.
Veldig bra stigning :)

Hvor langt var du på vei torsdag?

... tenker på tidlig ultralyd, etter uke 6 en gang men jeg lurer litt pp hvor mye msn betaler for dette?:)
Da jeg var på tidlig ultralyd privat i uke 12 med datteren min betalte jeg rundt 1000 kr.

Herregud. Jeg spiste en brødskive på vei hjem fra jobb, for så å sette meg rett ved middagsbordet og spise et lass med pannekaker. Fortsatt sulten! [emoji23]
Godt å høre, for jeg er helt lik!!! Har nettopp spist 2 skiver og 2 klementiner, og det kjennes ut som jeg ikke har spist i hele dag!! :cool01:cool01

Godt å høre, for jeg er helt lik!!! Har nettopp spist 2 skiver og 2 klementiner, og det kjennes ut som jeg ikke har spist i hele dag!! :cool01:cool01
Det var likedan da jeg var gravid med jentungen, da smugspiste jeg på do på jobben. [emoji23]

I går sa sambo: Må bare minne om at jeg lovte deg forrige gang at hvis du ble gravid igjen så skulle jeg si at du ikke måtte spise så mye at du ble en liten flodhest...

Dette var ikke stygt sagt altså. Det er noe vi pleier å tulle med. Men ja, jeg er like sulten som dere og heiv i meg mye rart i går kveld... :p

Huff! Jeg tvang samboer til å bli med meg ut å kjøpe burger king-mat kl 21.30 i går kveld :wideyed:

Har lyst te å hyl snart.
Våkne hundre gang hver natt. Må ikke på do eller nå. Bare våkne. Å i tillegg snorker samboer å vekke mæ. Å e såklart fryktlig trøtt på dagtid. Men får som regel ikke til å sovne da heller. Å skull æ vær så heldig å få lukka øyan så bli æ vekt av ett eller annet etter noen min.
E så trøtt at tåran trille [emoji17]
Mått bare få ut litt frustrasjon [emoji173]

Har lyst te å hyl snart.
Våkne hundre gang hver natt. Må ikke på do eller nå. Bare våkne. Å i tillegg snorker samboer å vekke mæ. Å e såklart fryktlig trøtt på dagtid. Men får som regel ikke til å sovne da heller. Å skull æ vær så heldig å få lukka øyan så bli æ vekt av ett eller annet etter noen min.
E så trøtt at tåran trille [emoji17]
Mått bare få ut litt frustrasjon [emoji173]
:Heartbigred

Back
Topp