Masse lykke til med kur, kjipe greier og absolutt ikke gøy.. Men blir godt å bli ferdig m det og få det på avstand [emoji177]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til med kur, kjipe greier og absolutt ikke gøy.. Men blir godt å bli ferdig m det og få det på avstand [emoji177]

Stor klem[emoji178][emoji178]Takk gud for en ny dag, og at dagen i går er over. Har aldri vært igjennom verre smertehelvete
Forhåpentligvis er det verste over nå - etter flere timer med rier på kvelden i går kom det til slutt ut noen vanvittig store klumper
Håper jeg slipper å gå igjennom dette flere ganger, det var rett og slett grusomt.
Takk gud for en ny dag, og at dagen i går er over. Har aldri vært igjennom verre smertehelvete
Forhåpentligvis er det verste over nå - etter flere timer med rier på kvelden i går kom det til slutt ut noen vanvittig store klumper
Håper jeg slipper å gå igjennom dette flere ganger, det var rett og slett grusomt.

Så koselig [emoji177][emoji177] Godt med sånne venninner [emoji178][emoji1]Fant en liten gavepose i postkassen i dag. En god venninne har vært har vært innom med litt sjokolade og ett veldig fint kort [emoji813]red Blir så rørt [emoji813]red
Fant en liten gavepose i postkassen i dag. En god venninne har vært har vært innom med litt sjokolade og ett veldig fint kortBlir så rørt
![]()
Så koselig [emoji177][emoji177] Godt med sånne venninner [emoji178][emoji1]
Høres ut som en venninne du må ta godt vare på ❤

Så koselig[emoji173] det hørtes ut som en god venninneFant en liten gavepose i postkassen i dag. En god venninne har vært har vært innom med litt sjokolade og ett veldig fint kort [emoji813]red Blir så rørt [emoji813]red
Lurer veldig på når jeg evt kan starte opp med neste forsøk igjen. Er det mulig å få dette til allerede ved neste menstruasjon, eller må jeg stå over og vente på en ny syklus?
Skal egentlig få tanta allerede nå på fredag, men har mine tvil om at kroppen kommer så raskt tilbake til normalen igjen [emoji26]
Har absolutt ingen anelse om hvor lang tid dette vil ta, men har ett så uendelig stort ønske om å få til ihvertfall ett forsøk nå før sommeren.
Er jeg for optimistisk?
Takk for svar [emoji4]Standarden er vel å vente en mens. Du må jo først få el etter aborten og så mens. Så kan du nok starte på neste mens der igjen.
Takk for svar [emoji4]
Da kan det se ut som om jeg forhåpentligvis kan få oppstart like etter påske, alt avhengig av når første el kommer. Kan nok ikke regne med samme syklus start som før graviditeten, så må nok bare vente å se. Og jeg som er super utålmodig [emoji26]
For en forferdelig opplevelse [emoji17] håper virkelig at el og tanta kommer snart hos deg. Alt det vi skal måtte gå igjennom for å få det største ønsket oppfyltJeg kjenner følelsen ALTFOR godt dessverre. Gikk selv gjennom en abort i 12. uke for en mnd siden, har gått og ventet på el/mens siden, for så å finne ut etter EN MND at det er rester, gjøre ny utskrapning og så vente igjen. Vente vente vente... forhåpentligvis på noe bra[emoji173]
Krysser fingrene for at kroppen ikke bruker altfor lang tid å komme tilbake til normalen igjen [emoji4]Håper du får starte opp etter påske[emoji177][emoji177] Denne ventinga er forferdelig kjip [emoji17]