Sitter med pcen utenfor rommet til mini og venter på at hun skal sovneFor øyeblikket så prater hun med disneyfigurene sine
![]()
Haha! Må du sitte utenfor hver kveld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter med pcen utenfor rommet til mini og venter på at hun skal sovneFor øyeblikket så prater hun med disneyfigurene sine
![]()
4dagerKult! God turBlir du lenge?
Skravler du masse de neste 4 timene så havner du nok på listenSå gøy!Må jo først prøve å komme meg inn på februarlisten jeg da, men går for mars og
![]()
TydeligvisTydeligvis bare Tamara som har slike isbiter Haha
Ser ut som hun er like gammel som din eldsteGammel er mini?
Fantastic Beasts an where to find them. J.K RowlingDa er det lov å være stillehvilken film?
Hadde blitt en fin gaveKom på en til nå![]()
Der lovende ut!Vi klarer nok fint 9400 her i dag! Jeg har troen![]()
Ahh den kan jeg ikke spise men sikkert godElsker den vegetar pizzaen i den serien![]()
Just for fun! Jeg sa jeg skulle legge ut hele topp 100 mars når denne skravletråden nådde 9400 innlegg![]()
Håper for din del den er godHihi beklagerhåpe den er god. Blir alltid happy for nye glutenfrie nyheter hihi
2013?Ser ut som hun er like gammel som din eldste![]()
Nei da er det jo ikke nødvendig . Som regel dyrere også . Jeg har cøliaki nemligHåper for din del den er godEnder som regel ikke opp med å smake slike varianter jeg, siden ingen av oss trenger glutenfritt. Men er sikkert god
![]()
Nei, vi har hatt en periode der vi har ligget sammen med henne for å få henne til å sovne. Så dette er et steg i riktig retningHaha! Må du sitte utenfor hver kveld?
Kan vel ikke skryte av det. Er ikke så mange igjen der inne, men kjekt med en liten gjeng man kan dele litt mer medÅåå det hadde vært kjekter det mye aktivitet der?
Deilig da. Shopping? Fotball? Avslapping?4dager
Det er planenSkravler du masse de neste 4 timene så havner du nok på listen![]()
Litt av altDeilig da. Shopping? Fotball? Avslapping?