♫ Skravletråd februar ♫

Altså drøyt 400 innlegg til i denne tråden. For å få topp 100 mars.

Og her er det bare denne tråden så vi kan ikke ta med i beregningen de mange som skravler andre steder. Så her er det bokstavelig talt, hvor mange av dere, bare dere som leser og skriver i denne tråden, er med? Vi må gjerne få med flere så det går fortere.

Jeg er med! Men hva er jeg med på? Datt litt ut her nå.

Sitter her stappmette fra feittirsdagsmiddag. [emoji14] Ellers er det rolig, kosekveld på mannen, meg og hunden. Vi må mobilisere til den store operasjonen frøkna skal igjennom i morgentidlig, for veterinæren konstaterte at de hadde funnet nye svulster på henne, i tillegg til det vi håpte og trodde var fettkuler. Så mamma-&pappahjertet er veldig bekymret i kveld... [emoji813]red
Stakkars lille. Håper alt går bra med henne i morgen!

Hvor ble det av deg nå da? Ble så stille fra den kanten - ikke si du stakk på butikken! Du får IKKE lov til å legge ut bilde her av fromasjen!

:rulez

Hahaha! Må bare få gubben hjem, så er jeg på butikken [emoji23]

Det er tirsdag og jeg er helt alene hjemme :D Mamma har sett etter lillebror siden han fortsatt ikke er helt i form, og tenkte at jeg skulle få sove en hel natt. Så når de skulle ha med han hjem i dag, ville frøkna også så da sover hun også hos mamma i natt.
Nyyyyyyt det

Back
Topp