♫ Skravletråd februar ♫

Om dere lurer på noe om kosthold, hva som helst... legg inn ditt spørsmål under Nettmøte med melk.no som dere finner under Amming og ernæring :)
Normalt sett ikke, men i dag kom jeg inn på noe jeg ikke kan noe som helst om, smoothie. Altså sånn i stedet for frokost f.eks. Jeg er vant til at yngstemor drikker sånne fruktsmoothieposer som mellommåltid. Men som fullverdig måltid må de inneholde en del mer vil jeg tro.

Altså drøyt 400 innlegg til i denne tråden. For å få topp 100 mars.

Og her er det bare denne tråden så vi kan ikke ta med i beregningen de mange som skravler andre steder. Så her er det bokstavelig talt, hvor mange av dere, bare dere som leser og skriver i denne tråden, er med? Vi må gjerne få med flere så det går fortere.

Takk det gjør jeg :) hva gjør du i kveld?

Sitter her stappmette fra feittirsdagsmiddag. :P Ellers er det rolig, kosekveld på mannen, meg og hunden. Vi må mobilisere til den store operasjonen frøkna skal igjennom i morgentidlig, for veterinæren konstaterte at de hadde funnet nye svulster på henne, i tillegg til det vi håpte og trodde var fettkuler. Så mamma-&pappahjertet er veldig bekymret i kveld... :Heartred

Vi trenger spørsmål til nettmøtet vi avholder i dag. Så kanskje legge innsatsen der isteden? Om man lurer på noe?
Faktisk lurt på en ting der i dag

Men kan umulig lure på sååååå mange ting. Det meste står vel på melk.no

Muligens det jeg spurte om også. Men sånn siden du ønsker spørsmål. Og jeg hadde tenkt å spørre "forumfolk" som sikkert har erfaring, så spurte jeg der i første omgang.

Sitter her stappmette fra feittirsdagsmiddag. [emoji14] Ellers er det rolig, kosekveld på mannen, meg og hunden. Vi må mobilisere til den store operasjonen frøkna skal igjennom i morgentidlig, for veterinæren konstaterte at de hadde funnet nye svulster på henne, i tillegg til det vi håpte og trodde var fettkuler. Så mamma-&pappahjertet er veldig bekymret i kveld... [emoji813]red
Deilig med en rolig kosekveld da :D Hva slags hund har dere? Det er ikke noe gøy når de må gjennom slike ting.. håper alt går fint i morgen[emoji173]

Jeg har nettopp oppdaget at alle sesongene til Bondi Beach ligger ute på NRK appen.
Jeg har nå bedt min sjef om en uke fri...
Jeg kommer til å fylle plaskebassenget med glovarmt vann mitt i stua, iføre meg min smekkre bikini, mikse sommerdrinker og bare nyte livet på tv skjermen...
Ciao, ses om en uke [emoji23][emoji23][emoji28]

Hoho, dåner!![emoji23][emoji23]

Haha ja det var det da, føler liksom at jeg må benytte tiden til å få gjort alt som skulle hvert gjort her [emoji14] hva gjør du i kveld?

Nå er snuppa lagt. Poden skal bli med mormor hjem, så straks huset for meg selv her og :) men blir nok sofaen og TV. Er ikke i form :(

Kjempegøy. Mannen snorker så forferdelig at jeg ligger nå på sofaen og kikker på tv. Så ille at hodetelefoner med full guffe musikk holdt det ikke ute en gang. Men tror vekkerklokka vekker han om 30 minutter. Da skal jeg løpe inn i senga igjen og nyte den alene.

Lenge siden han har snorka så jævlig som nå da. Normalt pleier det snorkeplasteret å hjelpe litt hvertfall...

Trøtt og frustrert [emoji85]

Høres skikkelig plagsomt ut!![emoji849]

Back
Topp