Melk.no sitt?
DER var du! Da kan du se bort i fra innlegget mitt over her.

Ja, mener at det er melk.no som har nettmøte nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Melk.no sitt?

Veldig spennende![emoji2] krysser fingre for god effekt!
God morgeni dag er det jobb, så er ikke så aktiv igjen før i kveld! Noen flere som skal jobbe i dag?
God morgen
Snart mars å den blir travel
Altså drøyt 400 innlegg til i denne tråden. For å få topp 100 mars.
Og her er det bare denne tråden så vi kan ikke ta med i beregningen de mange som skravler andre steder. Så her er det bokstavelig talt, hvor mange av dere, bare dere som leser og skriver i denne tråden, er med? Vi må gjerne få med flere så det går fortere.
Stakkars lille. Håper alt går bra med henne i morgen!Sitter her stappmette fra feittirsdagsmiddag. [emoji14] Ellers er det rolig, kosekveld på mannen, meg og hunden. Vi må mobilisere til den store operasjonen frøkna skal igjennom i morgentidlig, for veterinæren konstaterte at de hadde funnet nye svulster på henne, i tillegg til det vi håpte og trodde var fettkuler. Så mamma-&pappahjertet er veldig bekymret i kveld... [emoji813]red
Vi trenger spørsmål til nettmøtet vi avholder i dag. Så kanskje legge innsatsen der isteden? Om man lurer på noe?
Jepp. Men kan spørre om så mye mye mye mer enn bare melkMelk.no sitt?
Sur.no
Skulle laste over bilder fra mobil til pc, alt var klart å så klarte jeg å dra ut ledningen på mobil så da må jeg starte på nytt
Bare 4600 bilder....
HahahahaHoho, dåner!![emoji23][emoji23]
Å skravle masse. Er på nippet til å legge ut topp 100Jeg er med! Men hva er jeg med på? Datt litt ut her nå.
Hun er ferdig
Hvor ble det av deg nå da? Ble så stille fra den kanten - ikke si du stakk på butikken! Du får IKKE lov til å legge ut bilde her av fromasjen!
![]()
Litt ambivalent til den butikkenPrimark er en favoritt! Er innom der alle dagene jeg er i London![]()
På å skravle denne tråden oppstod 9400 innlegg (lett å følge med. Alle er nummerert) for da legger Tamara ut topp 100 marsJeg er med! Men hva er jeg med på? Datt litt ut her nå.
Nyyyyyyt detDet er tirsdag og jeg er helt alene hjemmeMamma har sett etter lillebror siden han fortsatt ikke er helt i form, og tenkte at jeg skulle få sove en hel natt. Så når de skulle ha med han hjem i dag, ville frøkna også så da sover hun også hos mamma i natt.
Alt om kosthold sies det velKan man spørre om alt? Eller bare ang melk?
DER var du! Da kan du se bort i fra innlegget mitt over her.
Ja, mener at det er melk.no som har nettmøte nå?
Jeg var helt sikker på at det var mars idag.... bomma der gitt[emoji85][emoji85]
Jepp. Men kan spørre om så mye mye mye mer enn bare melk![]()