Hjelp.. hvor ble det av babyen min..

Jaja der forsvant babyen min. Da har han sittet seg opp fra kryp til å sitte selv... her er det travle dager...:D

Her begynte lille å åle seg fremover på magen på lørdag! Var hos fysio idag og fikk beskjed om at det var tidlig.. hvor blir det av tiden? :o

Ja det er tidlig... min lille er jo gærn. Reiser seg liksom.. jeg beliter meg ikke :D:D:D
Har gledet meg til den dagen hun begynte å forflytte seg litt, men nå innser jeg at dette blir veldig travelt etterhvert :p tror nok det er en stund til lille her reiser seg enda ja, (skal aldri si aldri) men kjekt at det skjer hos dere! :D Snart så løper vel din lille!

Har gledet meg til den dagen hun begynte å forflytte seg litt, men nå innser jeg at dette blir veldig travelt etterhvert :p tror nok det er en stund til lille her reiser seg enda ja, (skal aldri si aldri) men kjekt at det skjer hos dere! :D Snart så løper vel din lille!

Hehe ja det er hell ikke helt umulig. Tror han kommer til å gå tidlig i allefall :p

Det er akkurat det jeg gjør, synes det var skummelt nok når han begynte å rulle(skal jo absolutt rulle seg slik at han havner på gulvet, selv om han har gooood plass på teppet :woot:)

Ja know the feeling. I dag reiste han seg i sengen for 1 gang.... hjelpes jeg er så redd han skal slå seg.

Lille (født i slutten av juli) krabber og reiser seg opp ved ting her også. Mye å passe på når de er såååå små [emoji28] Jeg skulle gjerne ha ventet litt til. Er jo ikke normalen at de klarer dette nå. Største var ikke kjapp motorisk, så ble sjokkert når lille begynte å gynge 6,5mnd gammel..

Last edited:
Lille (født i slutten av juli) krabber og reiser seg opp ved ting her også. Mye å passe på når de er såååå små [emoji28] Jeg skulle gjerne ha ventet litt til. Er jo ikke normalen at de klarer dette nå. Største var ikke kjapp motorisk, så ble sjokkert når lille begynte å gynge 6,5mnd gammel..

Ja full fres her nå. Går fort

Back
Topp