I dag har lille krøpet 3 krypetak.. og jeg fikk det på film[emoji7]![]()
Så gøy! Gratulerer ! Milepel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag har lille krøpet 3 krypetak.. og jeg fikk det på film[emoji7]![]()
Så gøy! Gratulerer ! Milepel![]()
Jaja der forsvant babyen min. Da har han sittet seg opp fra kryp til å sitte selv... her er det travle dager...![]()
Her har hun ikke begynt å krype engang[emoji15]
Her har hun ikke begynt å krype engang[emoji15]
Min hverken åler eller kryper eller noenting, har akkurat begynt å forflytte seg rundt i ring når han ligger på magen hanEllers ligger han på stedet hvil, gitt! (Og heldigvis for det
)
Her begynte lille å åle seg fremover på magen på lørdag! Var hos fysio idag og fikk beskjed om at det var tidlig.. hvor blir det av tiden?![]()
Har gledet meg til den dagen hun begynte å forflytte seg litt, men nå innser jeg at dette blir veldig travelt etterhvertJa det er tidlig... min lille er jo gærn. Reiser seg liksom.. jeg beliter meg ikke![]()
Har gledet meg til den dagen hun begynte å forflytte seg litt, men nå innser jeg at dette blir veldig travelt etterhverttror nok det er en stund til lille her reiser seg enda ja, (skal aldri si aldri) men kjekt at det skjer hos dere!
Snart så løper vel din lille!
Bare nyt det så lenge du kan![]()
)Det er akkurat det jeg gjør, synes det var skummelt nok når han begynte å rulle(skal jo absolutt rulle seg slik at han havner på gulvet, selv om han har gooood plass på teppet)
Min kar ruller og kommer seg litt rundt på ett vis av det![]()
Lille (født i slutten av juli) krabber og reiser seg opp ved ting her også. Mye å passe på når de er såååå små [emoji28] Jeg skulle gjerne ha ventet litt til. Er jo ikke normalen at de klarer dette nå. Største var ikke kjapp motorisk, så ble sjokkert når lille begynte å gynge 6,5mnd gammel..