Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoi å hoi, så flink!her har jeg ennå baby. Ingen tenner og standby på ryggen som en potetsekk. Legger seg ikke på siden en gang.... :/
Så gøy!!! Bare å babysikre alt nå!
Shit, det er sykt[emoji33] tidlig ute!! Her kan jeg slappe av en stund til tror jeg[emoji23]
Har begynt her og, han dytter seg bakover og 360grader rundt, så kan komme ganske langtJa må nok det..
Har begynt her og, han dytter seg bakover og 360grader rundt, så kan komme ganske langt![]()
Er helt tydelig at han vil og ikke skjønner det, blir illsint gjerneMi lille tøtta gjør akkurat det samme, venter i spenning på at ho skal skjønne kordan ho kjem seg fremover å [emoji4]
Har begynt her og, han dytter seg bakover og 360grader rundt, så kan komme ganske langt![]()
Min kar ruller og kommer seg litt rundt på ett vis av det![]()
Ja, det er imponerende! Pappan her løp når han var 9mnd, så spent på og se om han her vil følge detDet går fort. Han her kryper på alle 4 da.. det er jo litt tidlig syntes jeg. Vil ha baby litt lenger siden dette er siste mann.
Ja disse babyene forsvinner altså[emoji5]️ Og blir til små barn istedet! Vemodig med en snuppis som ikke får flaske lengre en gang. Nå er grind i hver etasje montert opp og jeg har ryddet vekk masse plukk. Hadde nesten glemt hvor kjapp disse små er[emoji5]️
Er hun sluttet med flaske?? Jeg ammer enda..![]()
Hun skal kun ha mme i koppen sin, skikkelig stabeis[emoji5]️Måtte slutte å amme etter ett par mnd, nektet å ligge i ro inntil. Så lenge hun får sitte oppreist kan hun sitte og konsentrere seg i en evighet. Vittig liten frøken.
For en forskjell det er på de små. Her synes jeg at jeg ammer så mye at jeg ikke ser ende på det denne rundenJa disse babyene forsvinner altsåOg blir til små barn istedet! Vemodig med en snuppis som ikke får flaske lengre en gang. Nå er grind i hver etasje montert opp og jeg har ryddet vekk masse plukk. Hadde nesten glemt hvor kjapp disse små er
![]()