Det husker jeg også. Ble så sinna at jeg hadde mest lyst å slåHaha! Og husker alle som sa "hest er best som pålegg" [emoji30][emoji30]

Hadde du egen hest?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det husker jeg også. Ble så sinna at jeg hadde mest lyst å slåHaha! Og husker alle som sa "hest er best som pålegg" [emoji30][emoji30]

Det husker jeg også. Ble så sinna at jeg hadde mest lyst å slå
Hadde du egen hest?
Så dette . Skravlet visst littGod morgen! Hoppet forbi meg på topp listen i går du!![]()
Hvilke spill spiller dere?![]()
Har brød til heving, ble brått litt huslig (og oppdaga at jeg ikke hadde brød eller knekkebrød i skapet, ooops). Så da står 1-2-3 rugbrød og koser seg på kjøkkenet.
Noe sånn.Poeng, er det antall innlegg?
Så dette . Skravlet visst litthvordan er formen på snuppa?
Dere har vært rå på skravling! Her har syke lille prinsessen min akkurat lagt seg. Full i feber![]()
ok, da skal jeg roe ned litt.Noe sånn.
Men ta det litt med ro. Vanlig regel har vært tre (sitat) på rad, men tillatelse for fire i denne tråden, nå åpnet for fem. Flere regnes som spam og kan medføre advarsel og mulig karantene om man ikke tar hintet.
Masse god bedringUsikker... virker slapp. Hadde ikke feber når vi sto opp, men det kan jo endre seg utoverdagen.
Masse god bedring![]()
Muligens, men det kommer veldig an på resten av forumet og hvor fort det dabber av, pleier å bli stillere på denne tiden
Må bake i morgen og
Bra hun er litt bedre da.Usikker... virker slapp. Hadde ikke feber når vi sto opp, men det kan jo endre seg utoverdagen.
Håper detTakk! Håper det bare var noe forbigående.