Poetgull, er det potetgull med små dikt på?Ble ikke overrasket.
Ble poetgull her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Poetgull, er det potetgull med små dikt på?Ble ikke overrasket.
Ble poetgull her
Det har vi slett ikke
Ble bolle og toastDet er da alltid godt![]()
Ja jobber nå på Dagsenter, fikk 100% fast der når jeg var i perm takket være fagforbundetMhm veldig sant . Du hadde kun dagjobb?
Jeg har hentet syke barn flere gangerMen det var første gangen i hele min bhg tid jeg har måtte hente sykt barn. For pleier å fange det opp om morran, de pleier nemlig å bli dårlige på kvelden [emoji14]
Fantastisk altsåJa jobber nå på Dagsenter, fikk 100% fast der når jeg var i perm takket være fagforbundet![]()
Jeg har ikke gjort det heller, så jeg har ikke bidratt myeHmm nei ksn ikle si det . Selvom jeg føler jeg har mast fælt i dag
Jeg fant men usikker på om jeg har godt av det så har ikke åpnet det da Haha kanskje jeg bare skal ta proteinpudding og jordbær istedenfor HeheFant du noe?
Har vært på trening, og da pleier jeg ikke være så veldig sulten samt at jeg har spist ekstremt mye i dag så tror jeg hopper over kveldsmaten, jegBle bolle og toast
Hmm nei OkeiJeg har ikke gjort det heller, så jeg har ikke bidratt mye
Sunnere er det jo daJeg fant men usikker på om jeg har godt av det så har ikke åpnet det da Haha kanskje jeg bare skal ta proteinpudding og jordbær istedenfor Hehe
God morgen jenter
God morgen.
Tre unger i badekaret.
Gjør du rett iHar vært på trening, og da pleier jeg ikke være så veldig sulten samt at jeg har spist ekstremt mye i dag så tror jeg hopper over kveldsmaten, jeg
Bra økt forresten ?Har vært på trening, og da pleier jeg ikke være så veldig sulten samt at jeg har spist ekstremt mye i dag så tror jeg hopper over kveldsmaten, jeg
I dag må vi virkelig skravle![]()
Ja kommer jo selvfølgelig ann på når på dagen det bryter utJeg har hentet syke barn flere ganger
Som var tilsynelatende helt fine da de ble levert
Da er vi 2..Og jeg begynner bli trøtt...
Ja veldig glad for detFantastisk altså
Natterangler [emoji13]