♫ Skravletråd februar ♫

Så deilig at natten var god[emoji2] da er han kanskje i bedre form?
Kos dere med boller og barnetv[emoji2]
Tja litt usikker jeg... Vi sliter med noen bivirkninger av noen nye medisiner så han har noen voldsomme raserianfall men hva som evt er pga plager og hva som er pga medisinene er jeg usikker på[emoji53] alt er hvertfall galt her[emoji13]

Jaja blir jo sånn . Her går også vaskemaskin med klær
Sortert klar de to neste som skal inn. Blitt litt stopp i den jevne vasken midtni bursdagsbonanza

Ser den . Hoper seg fort opp
Veldig fort. Vi er fem. Og yngstemor forbruker jo klær minst like fort som oss andre. De et små, men de er mange for hun kan jo aldri bruke en body to dager, og somregel er det grøt/fruktmos/noe annet på buksa også

Veldig fort. Vi er fem. Og yngstemor forbruker jo klær minst like fort som oss andre. De et små, men de er mange for hun kan jo aldri bruke en body to dager, og somregel er det grøt/fruktmos/noe annet på buksa også
Kjenner til den. Her er vi 5 annenhver uke

178905ab8de58ba9777510e40dbefb7e.jpg

Rett dag for bursdagsselskap ja, dette var akebakken deres i går...

Oi, ja det var i grevens tid![emoji1]

Tjaa vet ikke hva som er mest vanlig jeg.
Vet ikke. Rundt meg et de fleste like mange hver uke. Men sånn i det store synes jeg at i svært mange familier har minst en av foreldrene barn fra før. Det er jo ikke noe merkelig det.

Helt vanlig sånn god gammeldags badekar fra 80- tallet.

Blir trangt om plassen oppi der da?[emoji2]
Her er det lenge siden vi måtte slutte med alle tre oppi samtidig, men så er de jo litt større enn dine da[emoji4]

Vet ikke. Rundt meg et de fleste like mange hver uke. Men sånn i det store synes jeg at i svært mange familier har minst en av foreldrene barn fra før. Det er jo ikke noe merkelig det.
Neida det er det ikke. Vi er vel eneste i vennegjengen

Back
Topp