Han er også meget nøye på at osteskiven ligger riktig osv HeheJeg skjønner, greit at hun spiser det meste da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er også meget nøye på at osteskiven ligger riktig osv HeheJeg skjønner, greit at hun spiser det meste da![]()
Haha de er fine da [emoji14]Han er også meget nøye på at osteskiven ligger riktig osv Hehe
Jada, det er godt det.Kylling er godt, spiser mye kylling her i huset![]()
Men de skal vel fylles med krem og syltetøy siden det er fastelavn så da hjelper det nok litt påHmm jeg trur jeg har bomma på sukkermengden i bolledeigen, de var ikke så søte men men de var greie da [emoji14]
*LITT* sent å komme på nå at jeg burde ha bakt boller før i dag![]()
Ja noen av de skal det, er bare pappa som spiser krem da men han som er sær på slikt [emoji14] usikker på om småen vil smake på bollene engang men han trenger uansett ikke så søte bollerMen de skal vel fylles med krem og syltetøy siden det er fastelavn så da hjelper det nok litt på![]()
Zzzzz... må sove någod natt dere!
Dårlig med liv
Kom hjem fra jentekveld nå..huset sover. Noen som er våkne?
God morgen.
Tre unger i badekaret.
Har satt deigen nå, så det verste er gjortDa får du slenge sammen noen idag[emoji2] det skal jeg....etter jeg har farget håret[emoji23]
God morgen jenter
Ikke mye akebakke igjen, nei![]()
Rett dag for bursdagsselskap ja, dette var akebakken deres i går...
Helt vanlig sånn god gammeldags badekar fra 80- tallet.God formiddag[emoji2]
Har dere stort badekar??
God morgenLillebror har hatt en fin natt, våkna 4.30 for en flaske og sov så til 6.30!! Nå står bolledeigen til heving og vi ser barnetv
![]()
Regna i går ettermiddag og i natt. Borte vekke akebakken jaIkke mye akebakke igjen, nei