Det snør!
Her også snør det mye! Vinteren er ikke over endaHer og´!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det snør!
Her også snør det mye! Vinteren er ikke over endaHer og´!
Tok stat inatt, og kommer til å oppdatere på hovedinnlegget flere ganger i løpet av dagen, og skrive der hvor mye vi manglerVet ikke om minime legger opp til det, om hun tok stat i natt etc?
Skriv like gjerne (også) innlegg om det, for HI er det ca ingen som sjekker når det går fort.Tok stat inatt, og kommer til å oppdatere på hovedinnlegget flere ganger i løpet av dagen, og skrive der hvor mye vi mangler![]()
Her er bare litt. Men meldes mer.Her også snør det mye! Vinteren er ikke over enda![]()
Vinteren kan bli lang her på mørekystenHer er bare litt. Men meldes mer.
Vinteren er ikke over nei. Det er da bare februar
Kan gjøre begge deler, for det er ikke alle som for med seg stat i innleggene videre heller.Skriv like gjerne (også) innlegg om det, for HI er det ca ingen som sjekker når det går fort.
Ja, det kan denVinteren kan bli lang her på mørekysten![]()
Helt fin løsningKan gjøre begge deler, for det er ikke alle som for med seg stat i innleggene videre heller.
Bra start detStat kl 12.04 1.194 innlegg, mangler 3.806
Det er detBra start det
Det må være en god startStat kl 12.04 1.194 innlegg, mangler 3.806
Ja syns detDet må være en god start![]()
Det var ikke mange de siste timene.Stat kl 15.04 1.805 innlegg idag, mangler 3.195.
611 innlegg skrevet de siste 3 timene.
Det er ofte rolig på denne tidenDet var ikke mange de siste timene.
Får håpe der er fordi folk lader opp ute i det fine været for å få energi til å skravle i kveld.
Det husker du bedre enn meg.Det er ofte rolig på denne tiden
Tar seg sakte men sikkert opp utover ettersom folk kommer hjem/middag og mer når ungene begynner å legges og ja, du vet, prime time 20-22 ca
Jeg har jo en del runder med stat bak meg... Det ligger liksom i bakhodet, jeg bare "vet".Det husker du bedre enn meg.
Skal se om jeg kan få lagt inn en liten innsats etter kl 21.
Har ikke mulighet før