Skravletråd

Er nesten ingen regler.
Har man lyst på en fast veiedag så har man det, ønsker man ikke så er det greit.
Man velger selv om man ønsker å føre opp.
Man kan juble når man føler for det, og syte når en har lyst.
Vi støtter og motiverer hverandre.
Det er en regel, vær hyggelig mot hverandre [emoji4]

Det hørtes overkommelig ut! :)

I dag blir det besøk hos en venninne og hennes barn med barna, så blir nok litt uteliv i sola som skinner deilig allerede men neppe trimaktig. Satser derfor på en runde på naboens mølle eller ute (om ikke glatt) i kveld. Er jo veiing i morgen tidlig (grytidlig da skal med fly klokken 7) og seminar på hotell med fantastisk mat hele helgen. Basseng på hotellet, så tar med badedrakt og håper på en økt eller to.
Vinterferie er herrrrrrrrlig :D (seminar er jobb relatert da)

Last edited:
I dag blir det besøk hos en venninne og hennes barn med barna, så blir nok litt uteliv i sola som skinner deilig allerede men neppe trimaktig. Satser derfor på en runde på naboens mølle eller ute (om ikke glatt) i kveld. Er jo veiing i morgen tidlig (grytidlig da skal med fly klokken 7) og seminar på hotell med fantastisk mat hele helgen. Basseng på hotellet, så tar med badedrakt og håper på en økt eller to.
Her blir det min vanlige tur i kveld, og veiing i morgen (ikke fult så tidlig som deg ) tidlig.
Masse lykke til med veiingen og kos deg på seminar.
Tipper -0,6 kg på deg i morgen tidlig.

Ha en koselig dag og fantastisk helg![emoji2]

Da var siste trening før veiing gjennomført.
Forrige ukes vekt var 78,9 kg og har ekstremt lyst til å se 7-tallet på andreplassen i morgen selv om over 1 kg på en uke er veldig mye...

Ble deilig og koselig dag med såpass mye sol at kinnene er varme i kveld - så deilig :p

8 km ute med gode innslag av jogg og en skikkelig runde med styrkeøvelser inne etterpå.
Pakket klar og har med både badedrakt, joggesko og treningsklær så får vi se hva det blir :rolleyes:
Badevekten står klar for jeg må opp 4.00 :eek:
Spent men tar det med fatning hva den viser (tror jeg)

Ser jeg kan greie over 500.000 skritt for februar men da kan jeg ikke sitte på rompa døgnet rundt på seminaret. Litt tur eller kanskje litt dansing burde gjøre susen.

Back
Topp