MhmDet er enda bedre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MhmDet er enda bedre![]()
Digger hummelVeldig strålende fornøyd med de. Jeansene også. Var 40% på de
OkeiSportmannog outhnorth
Det sitter så bra på OJDigger hummel
Kb har hatt mye fra de
Har stopp nå frem til londonturenOkeihentet kivat sko til frøkna i går . I morgen går jeg hente joggeskoa mine. Ellers var det pakke i posten i dag,kjøpt brukt på Finn
Hvilke sko? Dere reiser neste uke? Heldige! Vi skal reise i mars . Nå før det blir det hyttenHar stopp nå frem til londonturen
Fikk sko i den fra sportmann og norrøna bukse i den andre
Skjønner fortsatt ikke greia. Kan ikke dere bare starte en tråd da?[emoji85]
De vil dra i gang brukerne![]()
Orker ikke dessverre men håper andre gjør detTenker det er mer gøy for dere at dere setter dere et mål selv, fremfor at f.eks. Tamara "presser" på dere en utfordring?
Ingen som tar denne utfordringen da, å sette opp et skravlemål og lage egen tråd? Bare jeg som hadde vært så nysgjerrig at jeg ikke hadde klart å holde meg?![]()
Se der ja. Tilbud?
Det høres da ikke så veldig mye ut, bør gå glatt4000 i morgen og 5000 fredag ?
Hva ligger det på om dagen da?Det høres da ikke så veldig mye ut, bør gå glatt
Orker ikke dessverre men håper andre gjør det
Jeg har fortsatt lilla adventsgsrdiner i stua om det er noen trøst.. lykke til med alt!Renner her også, ja.
Vel. Selskap skal det bli.
Men jeg orket ikke dette her mer. Jeg skal igang, igjen, men flylady og rutiner, starting today. Jeg orker ikke stresse livet av meg i flere dager, inkl bursdagen da vi burde kose oss, fordi kjelleren ikke er støvsuget og stua har julegardiner...
Yes det var detSe der ja. Tilbud?
Går nok sikkert fint4000 i morgen og 5000 fredag ?
Bra tilbud daYes det var det
Kb sine kostet 599 (1600 ord)
Mine 199 , før 600
Mhm mulig . Har ikke snøring på hva vi ligger på ca daglig nå om dagen jegGår nok sikkert fint
Uff. God bedring med foten!Jobb
Hentet pakker etter jobb
Vært å kjøpt maling
Nå ligger jeg med foten høyt, i mirgen blir det legetur