Fwrdig med boken så da bør jeg vel finne senga
Du er rå på lesing!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fwrdig med boken så da bør jeg vel finne senga
God morgen allezzz tøff natt her
Jeg liker også småskoler men ikke så småFan av småskoler jeg daOvergangen fra liten til større skole var dog stor (fra 8. til 9. Klasse) , pga forskjellene, mtp både mobbing, læring og tillit.. Men kunne ikke tenkt meg annet selv altså.
Ja er detSovna vist jeg [emoji14] så nå er alt klart til turen eller?
He he tja innimellom hvertfallDu er rå på lesing!
God morgenGod morgen
Tre unger badet, to kommet opp fra badet. Sistemann kler på seg, og mannen er noe uviss, han har i alle fall vasket hår på de eldste så han er våken.
Der kom eldstemann, da mangler bare mannen.
Time for food
God morgen
Tre unger badet, to kommet opp fra badet. Sistemann kler på seg, og mannen er noe uviss, han har i alle fall vasket hår på de eldste så han er våken.
Der kom eldstemann, da mangler bare mannen.
Time for food
He he tja innimellom hvertfall
Det er Marvel, så action med innslag av noe overnaturligHvilke sjanger er den?
Champagne og hetetokterHva blir neste bok da?
Det er Marvel, så action med innslag av noe overnaturlig
God morgenføler meg litt trøtt, sovnet rundt kl 21 i går og våknet kl 01.30 lys våken frem til 05 og så startet småen dagen kl 06 Haha
Uff daGod morgenføler meg litt trøtt, sovnet rundt kl 21 i går og våknet kl 01.30 lys våken frem til 05 og så startet småen dagen kl 06 Haha
Rart hva man får gjort med en tidlig nok start ;-)En effektiv morgen med andre ord![]()
Ingen erfaring med detSer dere diskuterte skole og klasse i går. Noen med erfaring fra base skole? Poden her går på baseskole. De er 53 elever på 1. trinn... de deler de ofte i 2 grupper (29 og 24), men samlinger og musikk har de sammen.