Ikke i bruk
Forumet er livet
Det kan jeg gjerne om dere ønsker det. Sett dere noen mål davel, så ser viSå spennende.
Kan du komme med hint dersom det skravles ekstra mye noen dager?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan jeg gjerne om dere ønsker det. Sett dere noen mål davel, så ser viSå spennende.
Kan du komme med hint dersom det skravles ekstra mye noen dager?
Ikke riktig enda. Men det kan bli gøyOi! Det blir gøy. Noen hint?
Var du i nabolaget også kom du ikke innom??Trivelig kveld på bowling
Nå twnker jeg å finne senga snart
Spennende saker da, jeg veksler mellom å syns Februar starta i går, eller at mars starter I morra. Blir akkurat som hele måneden bare forsvant. Rare greier.Ikke riktig enda. Men det kan bli gøy![]()
Spennende saker da, jeg veksler mellom å syns Februar starta i går, eller at mars starter I morra. Blir akkurat som hele måneden bare forsvant. Rare greier.Ikke riktig enda. Men det kan bli gøy![]()
God morgen.God morgen![]()
På plass i senga
Trøtt sov godt
Nei, jeg skravler ikke ekstra for å finne ut hva Tamara pønsker på. Jeg teller ikke innlegg og pisker opp stemningen
Ikke har jeg tid denne uka, heller
Men den tiden er...om ikke over så i dvale. Jeg har fortsatt vondt i magen når jeg tenker på den runden og de anklagene og de hentydninger
(mars er en ny mnd med mulighet for å skravle mer. Etter 25.2 har jeg mer tid. Men fortsatt ikke telle)
Vi har i 5
I 6 står vi for avslutning til 7.klasse
Alle er våken ? Kun meg og frøkna her. Hva blir det til frokost ?God morgen.
Da er familien ute av senga og vi går igang med å lage frokost. Ikke ligge på latsiden her nei...
Flere som er våkne uti natta?
Ikke før neste uke her. Planer for helgen daBedre sent enn aldrihåper alle har hatt en fin fredag! Og god vinterferie til dere som (er så heldige og ) har det! [emoji5][emoji5]
Står til?God morgen til deg også![]()
Står til?
Åh ? Jada fint her ...bare trøttStår bra til herhar på følelsen av at dette blir en lang dag. Alt bra hos deg?