♫ Skravletråd februar ♫

Kjekt med dager utenom det vanlige :) tidlig vinterferie? Tror ikke vi har vinterferie før om en uke.
Her er det uke 8, det har det vært siden jeg var liten. Vel. Men noen krumspring de årene man har forsøkt annen oppdeling av landet. Men uke 8 er det vanlige her

Wow, stille her i kveld!

På plass i senga
Trøtt sov godt

Nei, jeg skravler ikke ekstra for å finne ut hva Tamara pønsker på. Jeg teller ikke innlegg og pisker opp stemningen
Ikke har jeg tid denne uka, heller
Men den tiden er...om ikke over så i dvale. Jeg har fortsatt vondt i magen når jeg tenker på den runden og de anklagene og de hentydninger

(mars er en ny mnd med mulighet for å skravle mer. Etter 25.2 har jeg mer tid. Men fortsatt ikke telle)

På plass i senga
Trøtt sov godt

Nei, jeg skravler ikke ekstra for å finne ut hva Tamara pønsker på. Jeg teller ikke innlegg og pisker opp stemningen
Ikke har jeg tid denne uka, heller
Men den tiden er...om ikke over så i dvale. Jeg har fortsatt vondt i magen når jeg tenker på den runden og de anklagene og de hentydninger

(mars er en ny mnd med mulighet for å skravle mer. Etter 25.2 har jeg mer tid. Men fortsatt ikke telle)
Er borte i starten av mars å i tillegg mye annet som skjer den mnd så lite skravling fra meg den mnd

Back
Topp