Vi som bruker fertilitetsmonitor! <3

Heisann.
Har lyst til å prøve en slik monitor for å klarlegge eggløsningen osv når TR kommer tilbake etter MA. Mener det sto noe om at man burde vente to perioder før man starter. Noen som begynte etter første Tr?
Er denne bra?
 

Vedlegg

  • IMG_2799.JPG
    IMG_2799.JPG
    62 KB · Visninger: 117
Heisann.
Har lyst til å prøve en slik monitor for å klarlegge eggløsningen osv når TR kommer tilbake etter MA. Mener det sto noe om at man burde vente to perioder før man starter. Noen som begynte etter første Tr?
Er denne bra?

Jeg tror clearblue vil at du skal vente til 2.tr pga at alle hormonene fra svangerskapet skal være ute av kroppen, og det er lettere å få riktig resultat da. jeg hadde gitt meg en god gakk og begynt ved første tr.
 
Hadde aldri trodd at en monitor skulke være den perfekte vekkerklokke for meg [emoji50] den lå i stua og pep! Jeg var glad og fornøyd i søvne da piping fikk drømmen min til å tørne og jeg våknet uten å skjønne hvor lyden kom fra. Sambo hørte den ikke, men jeg er pling våken [emoji102] hjelp. [emoji23]
Oddly satisfied av å tisse på pinner også, hvem skulle trodd det!
 
Hei jenter! :)

Jeg og mannen har akkurat kommet i gang med prøverør, og dermed har vi null behov for fertilitetsmonitoren lenger..
Men, den har hjulpet oss så langt den kunne! Det er en Clearblue Advanced.

Opprinnelig pris: 1399,-
Selges for 1000,-, og da følger det med noen testpinner om ønskelig :)

Håper noen kan få bruk for den!
 
Nusse81; kjøp gjerne min om du vil, så sparer du noen hundringser :)
 
IMG_1059.JPG IMG_1060.JPG IMG_1061.JPG IMG_1062.JPG IMG_1063.JPG

Sånn, her er bildene av den!
Da skal jeg avslutte salgsmaset, og ønske lykke til med monitoringa! :)
 
Har noen bilder av de første syklusen er sine kanskje? Nysgjerrig på hvor den får høy og sånt vanligvis.. er på cd, testdag 3 og har allerede fått høy [emoji14]
 
Et lite spm:

Jeg skjønner meg ikke helt på monitoren. Har nettopp tatt den i bruk. Fikk TR i går og la det inn, men så i dag står det ingenting på dagen i går - likevel er dagen i dag merket.

Skal man legge inn at man får TR dagen før man egentlig har fått den?? Har trykket litt og lekt meg med monitoren, og alt ser fin ut hvis jeg jukser og legger inn dagen før TR. Men blir ikke da hele syklusen feil da??

Håper noen kan hjelpe meg, for jeg vil gjerne har svarene på monitoren så nøyaktig som mulig.

Litt oppgitt nå - det skulle jo være så enkelt
 
Et lite spm:

Jeg skjønner meg ikke helt på monitoren. Har nettopp tatt den i bruk. Fikk TR i går og la det inn, men så i dag står det ingenting på dagen i går - likevel er dagen i dag merket.

Skal man legge inn at man får TR dagen før man egentlig har fått den?? Har trykket litt og lekt meg med monitoren, og alt ser fin ut hvis jeg jukser og legger inn dagen før TR. Men blir ikke da hele syklusen feil da??

Håper noen kan hjelpe meg, for jeg vil gjerne har svarene på monitoren så nøyaktig som mulig.

Litt oppgitt nå - det skulle jo være så enkelt
Hvis du har satt den opp med test-tidspunkt f.eks klokka 6-12 og får tr klokka 12:30 vil den regne dagen etter som cd1.
 
Jippe endelig en tråd om CBFM:D Kjøpte i går -jippiiiii :p Veldig klar for Eggjakten nå asså :hilarious::joyful:

Jeg hadde mens 19/1 og hadde da en syklus da på 45 dager :eek: hvordan kan jeg registrere dette på min monitor (CB advansed) ? Skjønnte på monitoren at det var kun muligher for å registrere syklus på dag 1-4 :shifty: eller har jeg misforstått noe og at det lar seg gjøre de andre dagene også :arghh::angelic: ?

Og forteller denne monitoren når du må teste? også hvis du har uregelmessig mens? eller må du registrere hver mens på nytt ved uregelmessig mens ?:wideyed:o_O


takk for svar:joyful:
 
Jippe endelig en tråd om CBFM:D Kjøpte i går -jippiiiii :p Veldig klar for Eggjakten nå asså :hilarious::joyful:

Jeg hadde mens 19/1 og hadde da en syklus da på 45 dager :eek: hvordan kan jeg registrere dette på min monitor (CB advansed) ? Skjønnte på monitoren at det var kun muligher for å registrere syklus på dag 1-4 :shifty: eller har jeg misforstått noe og at det lar seg gjøre de andre dagene også :arghh::angelic: ?

Og forteller denne monitoren når du må teste? også hvis du har uregelmessig mens? eller må du registrere hver mens på nytt ved uregelmessig mens ?:wideyed:o_O


takk for svar:joyful:

Heihei :)

Syklusen du har hadd klarer du ikke registrere. Men når du får mensen igjen så registrerer du den på monitoren, og på dag 6 vil monitoren be om første test. Dette vil den gjøre til den finner eggløsning eller har brukt alle 20 testene.

Blir du ikke gravid på første syklusen gjør du det samme når mensen kommer :) men da kan det hende at den ikke ber om test før dag 9 kanskje om du har lang syklus :)

Så du må registrere hver gang du får mensen og dette må du gjøre før det har gått fire dager inn i syklusen. :)

Du må husk å stille inn hvilken tidsrom på dagen du vil teste, dette om morgenen.

Jeg kan teste mellom 6:00 - 12:00 :)

Håper jeg svarte på det du lurte på og at du skjønner hva jeg mener :)
 
Jippe endelig en tråd om CBFM:D Kjøpte i går -jippiiiii :p Veldig klar for Eggjakten nå asså :hilarious::joyful:

Jeg hadde mens 19/1 og hadde da en syklus da på 45 dager :eek: hvordan kan jeg registrere dette på min monitor (CB advansed) ? Skjønnte på monitoren at det var kun muligher for å registrere syklus på dag 1-4 :shifty: eller har jeg misforstått noe og at det lar seg gjøre de andre dagene også :arghh::angelic: ?

Og forteller denne monitoren når du må teste? også hvis du har uregelmessig mens? eller må du registrere hver mens på nytt ved uregelmessig mens ?:wideyed:o_O


takk for svar:joyful:
Hei :)
Du må vente på ny syklus før du kan begynne å registrere. Da kan du endre på den som du vil dag 1-4, da varer den syklusen til du legger inn at du starter på neste.

Monitoren viser når du skal teste og du kan legge inn alarm ;)
Om du har uregelmessig eller ikke må man alltid starte ny syklus. Da vil syklusen være fra dag 1 til du legger inn ny. Tror den kan vise flere testdager enn 10 første gangen du bruker den, men dette har jeg hørt blir bedre når monitoren får mer data.

Håper jeg klarte å forklare litt forståelig, har nettopp tatt i bruk min egen ;)

Lykke til med prøvingen :)
 
Heihei :)

Syklusen du har hadd klarer du ikke registrere. Men når du får mensen igjen så registrerer du den på monitoren, og på dag 6 vil monitoren be om første test. Dette vil den gjøre til den finner eggløsning eller har brukt alle 20 testene.

Blir du ikke gravid på første syklusen gjør du det samme når mensen kommer :) men da kan det hende at den ikke ber om test før dag 9 kanskje om du har lang syklus :)

Så du må registrere hver gang du får mensen og dette må du gjøre før det har gått fire dager inn i syklusen. :)

Du må husk å stille inn hvilken tidsrom på dagen du vil teste, dette om morgenen.

Jeg kan teste mellom 6:00 - 12:00 :)

Håper jeg svarte på det du lurte på og at du skjønner hva jeg mener :)
Kan man heller ikke ta graviditetstest med den heller da før den ber om det ?!:eek::hilarious:
 
Kan man heller ikke ta graviditetstest med den heller da før den ber om det ?!:eek::hilarious:
Sånn som jeg har forstått det kan du teste for graviditet i samme tidsrom som de andre testene(6-12 f.eks). En gang pr dag. Den regner ut når du sannsynligvis vil kunne få et positivt svar, og vil da si ifra [emoji4] er ikke mange g-tester i en pakke; så ville nok hatt noe ved siden av om du liker å se etter streker.
 
Du kan ta en graviditetstest når som helst og den sier ikke i fra at du kan det :)
Har tester fire ganger med den nå, flere forskjellige tidspunkt. Er bare å sette den inn i monitoren etter dere har slått den på :)

Er forresten blitt gravid og fikk ikke max på monitoren denne syklusen og var første gang jeg brukte den :)

Så om alt er fint på ul 20.3 har jeg tre esker med tester å selge :)
 
Er det helt krise om man ikke får tatt en test? Jeg forsov meg i dag og hadde så klart ikke på vekkerklokke. Er første syklus jeg prøver den.
 
Back
Topp