Nei 2 uker tilDrar dere til London nå i helgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei 2 uker tilDrar dere til London nå i helgen?
Får han til farsdagen da? Han hadde nok blitt mutt om han da ikke fikk noen ting, kanskje det som må til? Jeg fikk hjemmelaget kort med mange fine ord, og var det som betydde mest for meg og[emoji173] Ærlig og rett fra hjertet
Husk link!![]()
Wohoo, sprek du er[emoji3]
Nei 2 uker til
Utrolig stille her i dag
Nei bor på østlandetOk. Trodde vinterferien var neste uke. Du bor kanskje på Vestlandet
Har knapt nok vært her selv jegJepp. Ser det har gått 4t mellom postene her på d værste. Busy dag for mange! Inkl meg selv
I kveld har det endelig klaffet, ingen bursdag og fotballen ble avlyst. Så da tok jeg med meg de to eldste på isen
Mellomste har aldri hatt skøyter på beina før og eldstemann prøvde en gang for 3-4 år siden. Det er ikke hvert år det blir is. I fjor var det is, men da fødte jeg. Også fikk alle ungene vannkopper.
De fant i alle fall balansen. De GÅR, ikke sklir avsted, men med trening så kommer det vel. Ulempen er meldinger om 6 pluss og regn de neste dagene. Kanskje kaldt nok til trygg is igjen neste helg, kaaaaskje. Vi får se.
Blir nok ikke noe farsdag her i huset nei! Så får vi se hvordan tonen er da.
Lykke tilHuset er på Finn og nå er det bare å vente på visningen... skummelt!
Åh er det sånn det erStille før stormen![]()
Lykke til
Åh er det sånn det er
Vi får se daNyheter nå, og unger lagt. Så da kommer vell folket?